پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۶۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: سعی کردیم مطالبات را به طور منظم پرداخت کنیم و اضافه کاری‌های غیرپزشکی تامین اعتبار شده است و در خصوص کارانه پزشکان به طور منظم ماهانه پرداخت می‌شود. امیدواریم تامین اعتبارات جدید برای حقوق پزشکان تامین شود.

شعار سال:طاهره چنگیز با اشاره به وضعیت کرونا در استان اصفهان گفت: وضعیت استان اصفهان در مقایسه با استان های دیگر کشور از نظر روند ابتلا و کاهش شیوع کرونا هیچ وقت صعود و نزول شدیدی نداشت و منحنی ابتلا و مرگ و میر در اصفهان هیچ وقت تند و تیز نبود، بلکه از ابتدای اپیدمی تاکنون همیشه سیر کُندی داشت و منحنی هایی با شیب کم داشته ایم.

وی با اشاره به پرداخت حقوق معوقه پزشکان و پرسنل بیمارستان، ادامه داد: سعی کردیم مطالبات را به طور منظم پرداخت کنیم و اضافه کاری‌های غیرپزشکی تامین اعتبار شده است و در خصوص کارانه پزشکان به طور منظم ماهانه پرداخت می‌شود. امیدواریم تامین اعتبارات جدید برای حقوق پزشکان تامین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در اصفهان گفت: برگزاری کنکور با توجه به این که نیازمند رعایت فاصله گذاری و تهویه هوای محل است، مشکلی وجود ندارد. اما نکته قابل توجه رعایت ازدحام و شلوغی، قبل و بعد از شرع آزمون است و گرنه برگزاری کنکور مانعی ندارد.

چنگیز افزود: در کنکور این هفته، میزانپروتکل‌های بهداشتی تا حد مطلوبی رعایت شد و اگر نواقصی وجود داشته باشد در کنکور سراسری رفع خواهیم کرد.

 

وی  با اشاره به کمبود اقلام پزشکی ادامه داد عمده نیازمندی ما به اعتبارات برای خرید تجهیزات مصرفی و اقلام حفاظتی است که هزینه سنگینی داشته و به نقدینگی نیاز دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان ادامه داد: سه بیمارستان در شهر اصفهان به عنوان بیمارستان اختصصاصی بیماران کرونا و 5 بیمارستان در شهرستان‌ها فعال هستند. در دیگر شهرستان بخش‌های ایزوله کرونا وجود دارد و دراین زمینه با کمبود تخت مواجه نیستیم. عمده نگرانی ما افزایش میزان مبتلایان و کاهش خدمت رسانی به دیگر بیماران است.

چنگیز با اشاره به کمبود ماسک پزشکی در استان، گفت: تولید ماسک پزشکی در کشور به حد مطلوبی رسیده اما از آنجایی که استفاده از ماسک اجباری شده است؛ تقاضا افزایش پیدا کرده و با کمبود ماسک مواجه شده‌ایم. البته پپیشنهاد میکنم مردم از ماسک های پارچه‌ای برای اماکن عمومی استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399، کد خبر:1041536،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
اين بيمه بيكاري ناشي از كرونا رو كجا بايد اقدام كنيم تو اصفهان؟ ممنون ميشم از شعار سال يا مخاطبينش اگر كمكم كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
حقوق پرستاران در تامين اجتماعي چندين ماهه كه پرداخت نشده و اين اون هارو در مقابله به كرونا مستهلك تر ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین