پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
عضو شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه میزان بودجه اختصاصی به تهران ظلم به این استان است، گفت: تهران فقیرترین استان کشور در بحث اختصاص اعتبارات محسوب می‌شود.
شعارسال: محمد قانبیلی در شمال استان تهران در آستانه بسته شدن پرونده بررسی برنامه ششم توسعه اظهار داشت: در بحث سیاست‌گذاری‌ها پیرامون شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی، یک تبصره مشکل‌ساز می‌شد.

عضو شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: با زحمات رئیس شورای عالی استان‌ها و پیگیری‌های کمیسیون شوراها و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، این مشکل از حوزه شهرداری‌ها و شوراها در برنامه ششم توسعه حذف شد.

قانبیلی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین معضل در استان تهران در بحث بودجه این استان است، اضافه کرد: نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در دوره قبل مجلس شورای اسلامی، 80 درصد این اعتبارات را در مباحث سیاسی و کلان در نظر گرفته و از حوزه انتخابیه خود غافل بودند.

عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه نمایندگان تهران در برهه کنونی به‌ویژه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس نگاه بهتری به حوزه انتخابیه خود دارند، افزود: تهران 25 درصد از جمعیت کشور را با میانگین 20 میلیون نفر در برگرفته است.

قانبیلی با بیان اینکه با این حجم جمعیت میزان بودجه‌ای که به استان تهران اختصاص داده می‌شود، نوعی ظلم است، تصریح کرد: استان تهران فقیرترین استان در بحث اختصاص بودجه در کشور محسوب می‌شود.

عضو شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه همه ضربات را شهرستان‌های استان تهران در بحث اختصاص اعتبار به‌ویژه پردیس از ناحیه شهر تهران می‌خوریم، اظهار کرد: طبق قانون از بودجه و اعتبارات شهر تهران نمی‌توان در شهرستان‌های استان هزینه کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جویباران، تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1395، کد خبر: 31154، www.jouybaran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین