پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: می‌توان نتیجه گرفت مشکل این دولت، مذاکره و برجام نیست بلکه مشکل، نقض در مدیریت است؛ چرا تابستان‌های گذشته و دولت‌های قبل این مراکز آتش نمی گرفت؟ و جای سوال است آیا مدیران در این مراکز متخصص و امین هستند؟
شعارسال: آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به روزغدیر خم که پیامبر در آن روز حضرت علی (ع) را به جانشینی برگزید، اظهار کرد: روز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس را در پیش داریم و به همین مناسبت ایران نخستین شناور ساخت داخلی را تهیه کرد که به سپاه و نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد.

وی افزود: در این ایام شنیده می‌شود که آمریکایی‌ها اجازه نزدیک شدن شناورهای ایرانی را به نیروهای آمریکایی نمی‌دهند در حالی که این سخنان مضحک است چراکه خلیج فارس متعلق به ایران است و آمریکایی‌های بی‌حیا باید از ایران اطاعت کنند.

معلمی با بیان اینکه بیگانگان توقعاتشان زیاد است و رئیس انرژی اتمی عنوان کرد تهران به تعهداتش در موضوع برجام عمل کرد، تصریح کرد: باید طرف مقابل نیز هرچه سریع‌تر برای رفع تحریم‌ها عمل کند و ما عزت دولت را می خواستیم اما طرف مقابل پایبند نیست.

امام جمعه قائم‌شهر، گفت: در هنگام مذاکره باید پیش‌بینی می‌شد که اگر کسی به تعهداتش عمل نکرد برخورد با آن به چه شکلی است اگر از روز نخست محکم برخورد می‌شد در حال حاضر این اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرکت پتروشیمی عسلویه به دلیل آتش‌سوزی همه صنایعش تعطیل است، افزود: می‌توان نتیجه گرفت مشکل این دولت، مذاکره و برجام نیست بلکه مشکل، نقض در مدیریت است؛ چرا تابستان‌های گذشته و دولت‌های قبل این مراکز آتش نمی گرفت؟ و جای سوال است آیا مدیران در این مراکز متخصص و امین هستند؟

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: حتی در جریان مذاکره برجام افرادی به عنوان جاسوس دستگیر شدند.

این مسئول با بیان اینکه دبیر امنیت شورای ملی درباره این قرارداد FATF پذیرفتن تعهدات بین‌المللی برای دادن آمار بانک‌ها و موجودی حساب برای تحریم‌هایی که شورای امنیت و آمریکایی‌ها می‌خواهند بر ما تحمیل کنند، یادآور شد: مسئولان دبیر امنیت شورای ملی بیان کردند که شورای امنیت به جمع‌بندی رسید و این قرارداد در راستای ملی است و این جمع‌بندی زمانی نهایی می‌شود که مورد تأیید رهبری واقع شود.

معلمی افزود: توقع این است که قبل از جمع‌بندی نظر گرفته شود اما حال اگر پس از جمع‌بندی رهبر نپذیرد و یا بپذیرد هر کدام بر خود مشکلاتی ایجاد می‌کند یعنی گاهی کسی می خواهد خواسته خود را در لباس دیگری تحمیل کند.

وی با اشاره به اینکه باید برای امامت و ولایت، سرباز و هوشیار باشیم، تصریح کرد: ماحصل شورای امنیت اگر به تأیید رهبری نرسد قابل اجرا نیست آیا اراده رهبری در زمینه برجام همین است؟

وی درباره غدیر خم با بیان اینکه در روز غدیر خم وقتی حضرت علی (ع) به درخواست پیامبر انتخاب شد همه اصحاب یه ایشان تبریک گفتند اما کمتر از ۷۰ روز نگذشت که وصیت پیامبر را زیر پا قرار دادند، گفت: در حال حاضر هم اصحاب وهابی این دودمان را بر مردم حجاز تحمیل کردند اگر وهابی‌ها باور دارند که پیامبر با رأی مردم باید انتخاب شود چرا خودشان این‌کار را نمی‌کنند.

معلمی از اشاره به اینکه امسال سال آمارگیری است و مردم در زمینه آمارها دقت و همکاری کنند، تصریح کرد: دستکاری در آمار خیانت است و باید همه اطلاعت دقیق را بیان کنند تا برنامه‌ریزی بر اساس آن انجام شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قائم آنلاین، تاریخ انتشار: جمعه 26 شهریور 1395، کد خبر: 59279، www.qaemonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جام شیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
لطفا بگویید ضعف در تیم مدیریتی کلان. وگرنه نقص در مدیریت در ایران تقریبا در تمامی دولت های ما دیده می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین