پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که طرف ایرانی و اروپایی توافق نامه برجام را به طور کامل اجرا کردند.

شعارسال: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت : طرف ایرانی و اروپایی توافق نامه برجام را به طور کامل اجرا کردند.

فدریکا موگرینی در گفت‌وگویی اعلام کرد : ما برجام را اجرا کرده ایم. طرف ایرانی و اروپایی کامل اجرا کرده اند. هنوز مشکلات جزیی وجود دارد که هر دو طرف می توانند بر آن فایق شوند.

موگرینی گفت : درباره مشکل بانکداری ، به طور خاص ، ما و شخص من بانک های اروپایی را به رفتن به ایران و مشارکت در طرح های توسعه در آنجا تشویق می کنیم. وقتی دیدم در شش ماه اخیر مبادلات بازرگانی ایران و اتحادیه اروپا افزایشی باور نکردنی یافته است ، خیلی امیدوار شدم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: می دانم این خبر در ایران و همه جا منتشر شد که البته به سود اتحادیه اروپا هم هست. به افزایش مبادلات خود در بخش بازرگانی و همچنین بخش های دانشگاهی، تحقیقاتی ، علمی ، فناوری ، فرهنگ و انرژی ادامه خواهیم داد.

موگرینی افزود: چندین کانال برای همکاری ایران و اتحادیه اروپا گشوده ایم و به آرامی، اما پیوسته ، کانال ها را می گشاییم و همکاری را تحقق می بخشیم.

وی گفت : به محقق شدن این همکاری در نظام بانکی خوش بین است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 25 شهریور 1395، کدمطلب: 1187665 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین