پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
به همین راحتی یک متهم به سوءمدیریت کلان را بعنوان گزینه انتخابات ۱۴۰۰ معرفی می کنند . دقیقا در روزهایی که زمزمه‌هایی راجع به شکایت نمایندگان مجلس از آخوندی به دلیل "ترک فعل" به گوش می‌رسد، به یک‌باره و بعد از مدتی بی‌خبری، جناب آخوندی تیتر روزنامه_شرق می شود و حتی خبر از کاندیداتوری احتمالی او در انتخابات۱۴۰۰ داده می شود؟ بنظر شما سناریوهای احتمالی این کار چیست؟
شعار سال: دقیقا در روزهایی که زمزمه‌هایی راجع به شکایت نمایندگان مجلس از آخوندی به دلیل "ترک فعل" به گوش می‌رسد، به یک‌باره و بعد از مدتی بی‌خبری، جناب آخوندی تیتر روزنامه شرق می شود و حتی خبر از کاندیداتوری احتمالی او در انتخابات۱۴۰۰ داده می شود. در وقیح بودنِ این رفتار که هیچ شکی نیست و حتی در صورت اقدام به کاندیداتوری جناب آخوندی (با وجود کارنامه‌ی خالی‌اش و نقش او در وضعیت آشفته‌ی بازار مسکن) نیز نباید اصلا تعجب کرد. اما بنظر می رسد هدف جناب آخوندی و دوستانش از گزینه جلوه دادنِ ایشان، بیشتر بالا بردنِ هزینه‌ی هرگونه برخورد احتمالی با ایشان و سیاسی جلوه دادنِ آن می‌باشد!
 
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین