پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
به جای نامگذاری خیابان‌ها به نام برخی افراد در گذشته، نماد یادبودی را از راه فراخوان همگانی هنری و با توجه به مساله مشترک جامعه در مواجهه با کووید ۱۹ ایجاد کنیم.
شعارسال: عضو شورای اسلامی استان تهران در حساب توییتری خود پیشنهاد داد: به جای نامگذاری خیابان‌ها به نام برخی افراد در گذشته، نماد یادبودی را از راه فراخوان همگانی هنری و با توجه به مساله مشترک جامعه در مواجهه با کووید ۱۹ ایجاد کنیم.
 
الهام فخاری در صفحه توییتر خود آورده است: "در پی گسترش ویروس کووید_۱۹ شمار زیادی از هم میهنان کشته می‌شوند. در میان جان‌باختگان زن و مرد، جوان یا میانسال، کارآفرین یا هنرمند، سیاستمدار یا کارگر، کسانی نام‌آور، ولی بسیاری بدون دسترسی به رسانه بوده‌اند.

در این شرایط به جای نامگذاری خیابان‌ها به نام برخی افراد در گذشته، نماد یادبودی را از راه فراخوان همگانی هنری، و با توجه به مساله مشترک جامعه در مواجهه با کووید ۱۹ ایجاد کنیم.

این نماد می‌تواند با توجه به درج نام و نشان همه درگذشتگان طراحی شود و امکان افزوده شدن نام افراد در روز‌های آینده را داشته باشد. "

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۹۰۵۲۱۱۵۷۲۳/www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین