پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
بخشدار کمالان با اشاره به اهمیت دانشگاه و دانشجو در توسعه و پیشرفت گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان علی آباد کتول به دلیل مشکل راه ارتباطی، با انتقالی دانشجویان و اعتراض این قشر فرهیخته مواجه است که باید هر چه سریعتر این مشکل حل شود.
شعارسال: سید رحمت اله میردیلمی در جلسه ساماندهی راه ارتباطی دانشگاه پیام نور شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه دانشگاه و دانشجویان موتور محرکه جامعه هستند، عنوان کرد: مکان یابی دانشگاه پیام نور اگر چه از بعد اقلیمی مطلوب است، اما از لحاظ معبر دسترسی ظاهراً نامطلوب بوده که این امر با تدبیر مدیران عالی قابل حل است.

وی اظهار کرد: برای دسترسی به دانشگاه پیام نور این روزها علیرغم وجود راه از جنب CNG شهر فاضل آباد، دانشجویان از جاده بین المزارع مقابل دانشگاه تردد می کنندکه نامطلوب و خطرآفرین است.

میردیلمی یادآور شد: به علت وجود راه و کمربندی در تقاطع غیرهمسطح امکان عبور دانشجویان از گاردریل جاده مشکل سازاست و باید برای حل این معضل راه چاره ای اندیشید.

بخشدار کمالان تصریح کرد: برای ایجاد راه مناسب 3 مسیر CNG خط نفت، ترمیم بین المزارع با پل هوایی و خرید راه اختصاصی از اراضی مقابل دانشگاه پیشنهاد شده که لازمه اجرایی شدن آن کارشناسی، برآورد هزینه و اقدام عملی است.

وی خاطر نشان کرد: برای حصول نتیجه ای مطلوب با هیئت پیگیری مرکب از بخشداری کمالان، شهردار فاضل آباد و رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان مجدانه حرکت خواهیم کرد، زیرا دانشگاه به دلیل این مشکل، با انتقالی دانشجویان و اعتراض این قشر فرهیخته مواجه است.

در این جلسه رییس دانشگاه، شهردار فاضل آباد، عضو شورای شهر علی آباد کتول، نماینده پیام نور استان، نماینده پلیس راهور و رییس کلانتری کمالان نیز حضور داشتند که هر یک به ارائه نکته نظرات و ضرورت توجه جدی متولیان نسبت به ساماندهی مسیر تاکید کردند.

گفتنی است دانشگاه پیام نور علی آباد کتول در حوزه بخش کمالان و شهر فاضل آباد این شهرستان واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: یکشنبه 29 فروردین 1395، کد خبر: 706850، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین