پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقاد‌های گسترده اخیر به او و همکارانش بخاطر قرارداد مشکوک مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و حکم سنگین فیفا علیه ایران یک گفتگوی ویدئویی یک طرفه انجام داده است.
شعار سال: مهدی‌تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقاد‌های گسترده اخیر به او و همکارانش بخاطر قرارداد مشکوک مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و حکم سنگین فیفا علیه ایران یک گفتگوی ویدئویی یک طرفه انجام داده است.

فیفا در هفته‌ای که گذشت ایران را محکوم به پرداخت ۶ میلیون و دویست هزار یورو به ویلموتس کرد، این رقم علاوه بر ۲ میلیون یورویی است که پیش از این بخاطر دو ماه حضور ویلموتس در ایران به او پرداخت شده، ضمن اینکه حکم دستیاران او هنوز صادر نشده است.

تعداد بازدید : 32

تاج که در آخرین گفتگوی تلویزیونی در فوتبال برتر (خرداد ۹۹) نمی‌توانست از متن انگلیسی قرارداد روخوانی کند، در پاسخ به اصرار مجری برنامه برای اینکه چرا بخشی از متن قرارداد که به طور عجیبی به نفع ویلموتس نوشته شده بود را قبول کردید جوابی نداشت و دست آخر در حکم اخیر فیفا همان بند ایران را با حکمی سنگین مواجه کرد.

پس از حکم فیفا موجی از درخواست اجتماعی در فضای عمومی برای جبران خسارات تقریبا ۲۰۰ میلیاردی قرارداد ویلموتس توسط مسئولان فدراسیون فوتبال به راه افتاده است، اما تاج می‌گوید ما پولی نمی‌دهیم.

منتقدان می‌گویند فرآیند عقد قرارداد با مربی بلژیکی تیم ملی مشکوک است و این فاجعه مالی برای ورزش کشور فقط به خاطر یک اشتباه مدیریتی رخ نداده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرهیختگان، تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۴۴۸۴۳، www.farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین