پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
مهدی تاج در واکنش به تقاضاها برای مصادره اموالش برای پرداخت پول ویلموتس گفت: این همه تصمیمات اشتباه در کشور گرفته شده است آیا کسی به تصمیم گیرندگان گفته که بیایید و پول را بدهید؟

شعار سال : مهدی تاج که بعد از صدور رای فیفا اظهارنظری نداشت امروز در گفت وگو با یکی از رسانه ها به برخی از سوالات در خصوص پرونده ویلموتس پاسخ داد؛ هرچند که در هیچ یک از صحبت هایش نشانی از قبول تقصیر اتفاقات رخ داده نداشت و فقط یک بار انتخاب ویلموتس را کار اشتباهی دانست اما کماکان معتقد است قرارداد فدراسیون با سرمربی بلژیکی بدون نقص بوده است.

یکی از اظهارنظر های مهدی تاج درخصوص تقاضاها برای مصادره اموالش و پرداخت پول ویلموتس از دارایی او و هیات رئیسه فدراسیون بود که در این باره گفت: آن چه که در قانون فیفا و ای اف سی وجود دارد این است که همه درآمدهای شرکت ها، موسسات و فدراسیون ها درآمدهایشان متضمن بدهی های آن هاست. اگر عواید ده ها میلیون دلاری که در این هشت سال همین فدراسیون و هیات رئیسه برای فوتبال به دست آورده؛ برای خودشان برداشته اند، امروز می توانیم بگوییم که پول ویلموتس را هم بدهند!

تاج در ادامه صحبت های خود درباره مصادره اموالش گفت: در این کشور چقدر تصمیمات بد زیادی گرفته شده که مضراتش خیلی بیشتر از این بوده است. آیا کسی رفته وزیر و وکیل و ... بگیرند و بگویند پولی را پس بدهند و بگویند بیا این  ها را خودت بده؟ و بگویند که این پول ها بابت تصمیمات شما هزینه شده پس آن را بدهید! مقدار زیادی ارز 4200 تومانی داده شده و معلوم نیست چه اتفاقی رخ داده است پس باید به آن ها نیز بگویند بیا پس بده!

او در پایان گفت: البته ما مکلف به پاسخگویی هستیم و امیدواریم رای را بشکنیم.

همین اظهارنظر به ظاهر ساده تاج نشان می دهد که رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان خودش را مقصر کامل این اتفاقات نمی داند و از همین ابتدای کار به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت این افتضاح رخ داده است.

در حالی که وظیفه فدراسیون انجام درست کارهاست مهدی تاج به راحتی می گوید اگر پاداش ها نصیب ما شده امروز هم پول ویلموتس را از ما بگیرید! تمام مدیرانی که بدون دردسر و آبروریزی فدراسیون های خود را اداره می کنند با درست دانستن نظر تاج باید همیشه از مردم طلبکار باشند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جماران ، تاریخ انتشار 31 مرداد 99 ، کد خبر  : 1465001 ،jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین