پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی از کلید خوردن طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
شعار سال: احمد راستینه هفشجانی رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد قرارداد ویلموتس در جمع خبرنگاران گفت: ۱۶۵ میلیارد تومان از محل قرارداد با این مربی به کشور تحمیل شده است وزارت ورزش وجوانان باید به طور ویژه نسبت به این موضوع اعتراض کند، زیرا در عقد این قراداد کوتاهی‌های زیادی صورت گرفته است. بر‌ای اولین بار باید از جیب خود افرادی که در تنظیم قرارداد با این مربی کوتاهی کرده اند این غرامت پرداخت شود.
 
وی افزود: ما از کسانی که در این قراداد دخیل بودند به کمیسیون اصل نودم شکایت کردیم، ما با آقای وزیر در این باره صحبت کردیم، ایشان معتقد است که این رای سیاسی است و آن را در تجدید نظر تغییر می‌دهند، هر چند که اگر هم سیاسی باشد سوال ما این است چطور وقتی شما در شرایط تحریم بین المللی هستید و همه کشور‌هایی که با شما به رهبری ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مشکل دارند، تلاش می‌کنند که از هر منفذی به کشور شما آسیب بزنند.
 
وی ادامه داد: با وجود این تحریم‌ها شما باید طوری برنامه‌ریزی و قرارداد را به گونه‌ای تنظیم می‌کردید که این جریمه سنگین علیه کشور ما صادر نشود، علاوه بر اینکه شکایت به کمیسیون اصل نودم رفته و طرح سوال از وزیر در هیئت رئیسه اعلام وصول شده است.
 
راستینه هفشجانی گفت: اگر مسجل شود که شخص وزیر در نظارت کوتاهی کرده است، مطمئنا به مجلس در خصوص استیضاح وزیر در مجلس اقدام می‌کنیم در غیر این صورت همه مسببان که در تنظیم این قرارداد کوتاهی کرده اند و چنین قرارداد ننگینی را تنظیم کرده اند، باید در دستگاه‌های قضایی محاکمه شوند، مطمئنا سازمان بازرسی در این باره کوتاهی نخواهد کرد وظیفه سازمان بازرسی این است که به صورت ویژه اعلام موضع کرده و ورود کند و پرونده را بررسی و ارزیابی کند.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:  29 مرداد 1399،کدخبر: 7463199 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین