پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
وزیر جهاد کشاورزی با نوعی کلی گوئی مدعی شده است که با تامین کافی نهاده‌های دامی، بازار مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز به زودی به ثبات و تعادل می‌رسد. توجه نهادهای امنیتی و بازرسی کشور را بدین نکته جلب می کنیم که سختی حذف حاشیه سود 40 درصدی دلال ها در بازار گوشت قرمز ، کم انگیزگی مرغداران و کاهش جوجه ریزی مرغ برای دوره اخیر ، لختی بروکراسی اداری در ترخیص کالا و ضعف نظام توزیع نهاده ها و ...، باعث می شود امکان تحقق این وعده وزیر بشدت ضعیف بوده ، لذا ضروری است که هشدارهای داده شده توسط ما ، جدی گرفته شود.
شعار سال:دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ، اخیرا مدعی شده که بازار گوشت و مرغ به‌زودی به ثبات می‌رسد . وی بیان داشته است که ، با تامین کافی نهاده‌های دامی، بازار مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز به زودی به ثبات و تعادل می‌رسد. تاکنون دانه ذرت معادل ۲۰۰ هزار تن بیشتر از پارسال تامین شده، جو به اندازه کافی وجود دارد و تا ۱۵ روز آینده نسبت به واردات کنجاله سویا اقدام خواهد شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت مسوول تهیه نهاده‌های دامی در کشور است و این وزارتخانه نیز همه تلاش خود را برای تامین مقدار کافی از این نهاده‌ها انجام داده است.

باید خدمت این مدیر گرامی عرض شود که فرمایشات شما بیشتر شبیه دو دو تای روی کاغذ و منطق ریاضی چهار تاست . در واقعیت بازار، دو ضربدر دو ، می تواند تا منفی و مثبت بی نهایت باشد. بر این قاعده ، می توانیم حدس بزنیم که احتمال ساماندهی بازار حداقل تا 60 روز آینده وجود ندارد و چنانچه وعده های وزیر، تماما به اجرا برسد، حداقل زمان ممکن برای ساماندهی بازار در 60 روز آینده خواهد بود.

به کلیه نهادهای امنیتی و نظارتی ، هشدار کارشناسی می دهیم که این وضعیت بسترهای افزایش فشارهای اجتماعی بر طبقه ضعیف جامعه را سبب نگردیده و زمینه ساز افزایش نارضایتی ها نشود. همچنین ، تحقیق و بررسی وضعیت شرکت پشتیبانی امور دام نیز با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
از وعده تا عمل کلی راهه. همه مدیران و مسئولان وعده ارزانی می دن ولی در عمل هیچ کدوم امکانپذیر نیست. مثل اینکه بعضی آقایون می گفتن دلار قراره ارزون بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین