پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
آقای روحانی در ابتدای تصدی پست ریاست جمهوری خود، وعده اقدام عمل موثر و ارایه گزارش 100 روزه از پیشرفت های کاری را داده بود. وعده ای که بعدها با انواع توجیهات، منکر داستان اصلی اش شد. اما امروز ، مقام معظم رهبری در عبارت انتقادی ظریف ، تاکید بر لزوم متعهد بودن دولت و پذیرش مسئولیت تا آخرین روز کاری، نموده است .
شعار سال:اهمیت دیگر سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید، بگذارید با نام نیک، با تشکر از شما یاد بشود: اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیاتی، یا اصلاح قانون اجرای سیاستهای اصل ۴۴ کارهای ماندگار است، کارهای اساسی است که برای بعد باقی میماند.

در این سال کارهایی که شروع شده یا قول آن داده شده، سعی بشود تمام بشود. قول ششصد هزار واحد مسکونی ، طرحهای در دست افتتاح وزارت نیرو، سیاست پالایشگاه‌سازی ، اقداماتی که در مورد شرکتهای دانش‌بنیان شروع شده ، اقدامات مربوط به نظام سلامت مخصوصاً در مواجهه‌ی با کرونا، و مسئله‌ِی افزایش تولیدات کشاورزی که قول داده شده را ادامه بدهید و با جدیّت دنبال کنید.  به‌هیچ وجه نباید به صورت وقت اضافی به سال آخر نگاه کرد.
 


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین