پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: طرح تنفس جنگل برای یک دوره دیگر در برنامه هفتم توسعه تمدید می‌شود.
شعار سال : سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست کمیسیون که با حضور دکتر مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد، گفت: امروز چهارمین نشست بررسی زراعت چوب و واردات چوب با پوست به منظور مصرف صنایع برگزار شد.
 
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نشست امروز اساتید دانشگاهی نگاه علمی خود را در خصوص زراعت و واردات چوب ارائه کردند، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد کمیسیون کشاورزی از زراعت چوب و فعالیت سازمان جنگل‌ها حمایت و آمایش گونه‌های مختلف مدنظر قرار گرفته و صنایع چوبی از سرشاخه‌های درختان و ضایعات چوبی استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقرر شد طرح تنفس جنگل برای یک دوره دیگر در برنامه هفتم توسعه تمدید شود، عنوان کرد: در حوزه واردات چوب مقرر شد با استفاده از فناوری‌های جدید که در جلسه ارائه شد واردات از طریق مبادی بندری با فاصله مناسب و یا با استفاده از ضدعفونی کردن محموله‌های وارداتی در درون کشتی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون، کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: همچنین در این نشست مقرر شد شورای سیاست‌گذاری زراعت چوب در سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور تشکیل شود.
 
تمدید طرح تنفس جنگل برای یک دوره دیگر
 
تمدید طرح تنفس جنگل برای یک دوره دیگر
 
تمدید طرح تنفس جنگل برای یک دوره دیگر


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، تاریخ انتشار: ۵ شهریور، ۱۳۹۹، کدخبر: frw.ir/۷۶۲۵۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین