پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
مراسم جشن قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های فیباآسیا چلنج با حضور مسئولان برگزار شد.

شعار سال: پس از قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های فیبا آسیاچلنج آسمان‌خراش‌های ایران جشن شادی و پایکوبی برگزار کردند.

ملی‌پوشان ابتدا با پرچم ایران دور افتخار زدند و سپس به رسم یادگار تورهای سبد هر دو طرف میدان را پاره کردند. سپس حامد حدادی فرزند خواهر خود را در آغوش گرفت و با دیگر ملی‌پوشان عکس یادگاری گرفت. پس از مهیاشدن سکوی قهرمانی 3 تیم نخست این رقابت‌های مدال ها و کاپ قهرمانی خود را دریافت کردند. ابتدا تیم اردن که در این مسابقات سوم شد مدال های برنز خود را توسط کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک ایران دریافت کرد.

سپس تیم کره جنوبی نایب قهرمان این تورنمنت روی سکو آمد و مدال‌های نقره خود را از محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال ایران دریافت کرد. مشحون پیش از اهدای مدال‌های بازیکنان کره با ملی‌پوشان ایران که قهرمان این رقابت‌ها شدند خوش و بش کرد.

ارسلان کاظمی هم که در طول این تورنمنت با آسیب دیدگی از ناحیه زانو مواجه بود به طور نشسته در کنار دیگر ملی‌پوشان بود.

همچنین محمود مشحون کاپ تیم کره جنوبی نایب قهرمان مسابقات را نیز به آن‌ها اهدا کرد. کیومرث هاشمی نیز کاپ تیم سوم را به تیم اردن داد.

پس از مراسم اهدای مدال تیم ملی کره نوبت به آسمان‌خراش‌های بسکتبال ایران رسید که با تشویق پرشور تماشاگران حاضر در سالن روی سکوی نخست قرار گرفتند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

مدال طلای ملی‌پوشان بسکتبال ایران توسط یاکوب باجیریان دبیرکل فیباآسیا به آن‌ها اهدا شد. همچنین باجیریان جام قهرمانی ایران را نیز به حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران داد و او سومین قهرمانی ایران در این تورنمنت را به همراه ملی‌پوشان و تماشاگران حاضر در سالن جشن گرفت.

پس از پخش شدن سرود جمهوری اسلامی ایران به عنوان تیم قهرمان مراسم ویژه جشن قهرمانی تیم ملی ایران برگزار شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 28 شهريور 1395، کد مطلب: 95062817878:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین