پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران با حضور وزیر جهاد کشاورزی رونمایی شد
شعارسال: اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی رونمایی شد.
 
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این مراسم با بیان این که اپلیکیشن تاک، ارتباط بهره برداران، محققان، مروجان، بازرگانان و تامین کنندگان نهاده‌های کشاورزی را تسهیل می‌کند، اظهار کرد: طراحی این پروژه از دو سال قبل با همکاری یکی از شبکه‌های پیام رسان داخلی آغاز شده و در حال حاضر محقق مروجان ارشد کشاورزی از طریق ۵۲ کانال تخصصی، دانش را به بهره برداران انتقال می‌دهند.

کامبیز بازرگان با اشاره به ویژگی‌های «تاک» گفت: خدمات وزارت جهاد کشاوزی، خدمات بانک کشاورزی، صندوق بیمه کشاورزی، پنجره واحد، توصیه‌های هواشناسی کشاورزی، تماس صوتی و تصویری و پخش زنده تلوزیون اینترنتی بخش کشاورزی «استودیو کشاورز» از طریق این اپلیکیشن به بهره برداران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در «تاک» فروشگاه نهاده‌های کشاورزی و بازار محصولات کشاورزی به ویژه برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی زنان روستایی و عشایری پیش بینی شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جهاد کشاورزی لرستان، تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: ۶۹۶۵، www.ajlorestan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین