پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۷۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
طاهر سلطانی گفت سال‌های اخیر برنامه های تخصصی و مسولان آموزش و پرورش و تقویت روحیه گزینشگران را شاهد بودیم.
شعار سال: طاهر سلطانی، مدیر کل گزینش آموزش و پرورش در چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: رئیس جمهور بالاترین مقام گزینش کشور است و نماینده قوه قضاییه و نماینده های گزینش در هر سازمان وجود دارد که در استان نیز هسته گزینش هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در گزینش افزاد پرونده ای برای فرد تشکیل شده و عملکرد فرد در سه مرحله مورد توجه قرار می گیرد همچنین تحقیقات از منزل، محل تحصیل و محل کار انجام می شود و گزینش فرد به صورت چهره به چهره و استعلام انجام می شود. فرد در صورت نداشتن ضوابط لازمه می تواند تقاضای تجدید نظر داشته باشد. پرونده به هیات عالی گزینش صادر می شود.

سلطانی درباره کارهای جاری و حجمی در آموزش و پرورش افزود: کارهای حجمی شامل استخدامی‌ها از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است و در سال گذشته ۳۸هزار نفر در دوهفته تحت گزینش قرار گرفتند.

او تاکید کرد: صلاحیت داوطلبان به ۲۵۰ پرونده می رسد هر ساله ۱۵ اردبیهشت تا ۱۵خرداد زمان معرفی اعضا به گزینش است.

سلطانی در پایان گفت: در شرایط کنونی توجه به بهداشت و درمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.بنابراین مراجعه افراد بر اساس پروتکل های بهداشتی زمانبندی شده است.

او افزود: لازم است تامین زیرساخت‌های ادارات کل با کمک فن آوری های نوین در بستر امن فراهم شود. در سالهای اخیر اجرای برنامه های تخصصی و تقویت روحیه گزینشگران را شاهد بودیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1399، کد خبر: 1052569،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین