پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۵۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال جاری ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی برای آموزش و پرورش دریافت شده است.
شعار سال: علی الهیار ترکمن درباره وضعیت جذب نیرو و استخدام در وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: خوشبختانه در اقدامی که طی سال‌های قبل کم نظیر بوده است برای امسال ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی از سوی سازمان امور اداری استخدامی دریافت کرده ایم.
وی افزود: موارد به سازمان سنجش اعلام شده تا نسبت به تمهید مقدمات و برگزاری آزمون اقدام کنند. هر زمانی که سازمان سنجش اعلام کرد و دفترچه منتشر شد متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سهمیه جذب از طریق کنکور سراسری گفت: از ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی، ۲۰ هزار مجوز مربوط به جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی است که از طریق کنکور سراسری ورود پیدا می‌کنند.
الهیار افزود: ۲۷ هزار و ۳۰۰مجوز استخدامی نیز از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان صادر شده است و به این ترتیب است که فارغ التحصیلان دانشگاهی در آزمون استخدامی که احتمال برگزاری آن در شهریور ماه وجود دارد، اما هنوز نهایی نشده است، شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: پذیرفته شدگان با توجه به ضوابط وارد دوره حرفه آموزی معلمی شده و سپس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۵۲۸۲۰۵۲۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین