پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران استان با همکاری یک مجموعه حقوقی فعال شد.

شعار سال: عباس محمدیان روز جمعه افزود: ارائه مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده‌های حقوقی و مداخله برای حل اختلافات رسانه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های این دفتر است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با مجموعه حقوقی دهکده بین المللی سفید فرزانگان عدالت ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای ارائه خدمات تخصصی حقوقی به اصحاب رسانه است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این اتفاق در کشور بی نظیر است و بر اساس این تفاهم نامه، مجموعه حقوقی دهکده سفید با به کارگیری امکانات و خدمات تخصصی در آموزش و راهگشایی مسائل حقوقی خبرنگاران فعال خواهد بود.

محمدیان افزود: در این راستا کارگروه حمایت حقوقی از خبرنگاران تشکیل می‌شود و سطح بهداشت حقوقی برای پیشگیری از بروز اختلافات را افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: تلاش برای ارتقای دانش حقوقی اهالی رسانه که باعث بروز برخی مشکلات و تشکیل پرونده برای این قشر می‌شود از اولویت‌های این همکاری دوجانبه است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: طبق این تفاهم نامه، از ظرفیت دهکده سفید برای در اختیار داشتن وکیل برای پیگیری پرونده‌های خبرنگاران استفاده می‌شود.

محمدیان ابراز امیدواری کرد که با این تعامل تخصصی در حوزه حقوق بتوان برخی راهکار‌های قانونی را برای حمایت از اهالی رسانه به دولت و مجلس پیشنهاد داد.

این تفاهم نامه در راستای کاهش آسیب‌ها و رفع مشکلات حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی، ۱۳ شهریور ماه ۹۹ به امضا مجید قاضی زاده رییس مجموعه حقوقی دهکده سفید و عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه رسید.

۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه این استان هستند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 14شهریور    99، کد خبر:   84026506، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
يعني كارشون شده فقط كاغذ بازي و شركت درست كردن و موسسه زدن! يه لحظه يه كار ملت حل نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین