پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادل مجلس ضمن اعلام پایان بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو از چکش‌کاری نهایی این طرح در جلسه کمیسیون صنایع خبر داد.
شعار سال : سخنگوی کمیسیون صنایع و معادل مجلس ضمن اعلام پایان بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو از چکش‌کاری نهایی این طرح در جلسه کمیسیون صنایع خبر داد.

*** طرح ساماندهی بازار خودرو
حجت اله فیروزی پیرامون طرح مجلس برای بازار خودرو، اظهار داشت: بررسی‌های طرح ساماندهی بازار خودرو به پایان رسیده و امروز چکش کاری نهایی آن در کمیسیون صنایع و معادن انجام می‌شود تا در مرحله بعد راهی صحن برای تصمیم گیری نهایی نمایندگان شود.

*** بررسی زنجیره صنعت
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادل مجلس در پایان، اضافه کرد: در جریان بررسی این طرح تلاش شده تا زنجیره کلی صنعت خودرو از تامین مواد اولیه، قطعه‌سازی، طراحی ها، استفاده از روش‌های فناورانه و ... مورد بررسی قرار بگیرد.

برای همین منظور با فعالان هر بخش بصورت جداگانه مذاکره، بحث و تبادل نظرشده تا پس از گردآوری اطلاعات لازم، بهترین تصمیم ممکن در این زمینه با جامعیت کافی اتخاذ شود.

بزودی اطلاعات تکمیلی در خصوص این طرح اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صنایع پرس، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:۲۱۲۳۶۲، sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
مگه ساماندهی بازار خودرو به همین سرعت انجام میشه ؟ این همه نابسامانی/ گرونی ، کمبود قطعه ، بی کیفیتی خودروها و .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین