پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۹۸۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
عیسی منصوری گفت: در پی امضای تفاهم نامه تخفیف بیمه کارفرما با معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی، تمام تعاونی‌ها که براساس قانون باید مشمول معافیت بیمه می‌شدند، پوشش داده می‌شوند.
  شعار سال:مراسم انعقاد تفاهم نامه 300 میلیارد تومانی مسکن کارگری و تفاهم نامه 200 میلیارد تومانی توسعه بازار و 200 میلیارد تومانی جوانان با صندوق کارآفرینی امید و تفاهم نامه 20 درصد تخفیف بیمه کارفرما با معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی و مراسم تفاهم نامه تعاونی توسعه روستایی با حضور محمد کبیری معاون امور تعاون، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه‌ تعاون و اصغر نورالله زاده مدیر عامل اصغر صندوق کارآفرینی امید روز دوشنبه 17 شهریورماه در وزارت کار برگزار شد.
 
عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال در این مراسم گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه کسب و کار و اشتغال هم در ایران و هم در دنیا شبکه سازی است.
 
او افزود: معمولا بنگاه ها در ایران بنگاه های خرد و کوچک هستند یعنی بیش از 96 درصد از بنگاه ها زیر 10 نفر هستند به همین دلیل در تهیه آموزش، بازار و... دچار محدودیت هستند بنابراین راهکار این مسئله شبکه سازی است.
 
منصوری بیان کرد: به نظر می رسد از  ظرفیت شبکه سازی در کشور استفاده نشده است که باید رویکرد تغییر کند.
 
او افزود: تصمیم داریم سهم بخش تعاون در تسهیلات قابل ارائه به بخش خصوصی را افزایش دهیم در همین راستا 13 هزار میلیارد تومان به بخش تعاون روستایی اختصاص داده ایم و تلاش داریم این سهم را افزایش دهیم.
 
منصوری عنوان کرد: سیاست های فعال بازارِ کار یکی دیگر از موضوعات مهمی است که پیرو آن 20 درصد از دستمزد دانشجویانی که پس از فارغ التحصیلی وارد کار می شوند را پوشش می دهیم و نیازی نیست کارفرما آن را پرداخت کند.
 
او افزود: در پی امضای این تفاهم نامه تمام تعاونی ها که براساس قانون باید مشمول معافیت بیمه می شدند، پوشش داده می شوند.
 
منصوری بیان کرد: از مهرماه معافیت بیمه ای تمام تعاونی‌ها رخ می دهد که یک اقدام بزرگ است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:  17 شهریور 1398، کدخبر:   1055023  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین