پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۹۸۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
وقتی جوانی کم تجربه با انواع روابط عهده دار مهمترین پست‌های سازمانی مرتبط با بخش تعاون می‌شود، وقتی تیم سازی‌ها آنقدر ضعف دارد که بعید باشد بتوان با آن یک حرکت اساسی در بخش تعاون را برنامه ریزی و راهبری کرد و ..، نتیجه می‌شود، آشفته بازار فعلی بخش تعاون. در صورت وجود نظر انتقادی در مدیران فعلی بخش تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آماده مناظره تلویزیونی یا دانشگاهی هستیم.
شعار سال: نماینده اتاق تعاون ایران اعلام کرد: از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سراسر کشور حدود ۹۰ هزار شرکت به دلیل اوضاع اقتصادی کشور، تعطیل یا نیمه فعال هستند.
 
ارسلان قاسمی در گفتگوی ۱۸:۳۰ با بیان این مطلب، در تشریح عملکرد تعاونی‌ها افزود: علاوه بر این یک میلیون و ۸۰۰ شغل مستقیم در تعاونی‌ها وجود دارد و بیش از ۱۴ میلیون نفر عضو تعاونی داریم که در بخش‌های مختلف تولید، توزیع، مصرف، حمل و نقل و مسکن نقش دارند.
 
او ادامه داد: مردمی‌ترین نهاد اقتصادی کشور، تعاونی‌ها هستند چرا که در تعاونی‌ها شرکت‌های خصولتی نداریم.
 
در این شرایط اقتصادی کنونی، با محدودیت‌های بانک‌ها، ممنوعیت‌های صادراتی و دشواری‌های کسب مجوز‌ها باعث می‌شود بخش خصوصی توان ایستادن را نداشته باشد که امیدواریم با گشایش‌هایی که صورت می‌گیرد دست کوچکتر‌ها را هم بگیریم.
 
نماینده اتاق تعاون ایران در ادامه توجه مقام معظم رهبری به بخش تعاون را بزرگترین پشتوانه و افتخار تعاونی‌ها دانست و گفت: در سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب سهم ۲۵ درصدی برای بخش تعاون در نظر گرفته شده، اما این سهم در حال حاضر حدود ۷ درصد است.

تعداد بازدید : 6

در ادامه محمدی، مدیرکل تعاونی‌های وزارت تعاون تلفنی اعلام کرد: تقویت نوآوری و خلاقیت، توانمندسازی، تقویت نهاد‌های مالی و اشتغال از جمله رویکرد‌های اصلی این وزارتخانه است.

تعداد بازدید : 5
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شبکه خبر  ، تاریخ انتشار:  15 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:800475  ،www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین