پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان همدان ساختار سازمانی برای پدافند غیرعامل ندارند، گفت: 6 دستگاه برای پدافند غیرعامل ساختار سازمانی دارند.

شعار سال : محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای پدافند غیرعامل استان همدان با اشاره به اینکه از چهارم تا دهم آبان ماه در تقویم ملی به نام هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است، اظهار کرد: سیاست‌ها و راهبردهای پدافند غیرعامل در این هفته در استان‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته پدافند غیر عامل امسال در استان همدان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، بیان کرد: مسئولان کمیته‌های یازده‌گانه شورای پدافند غیرعامل در این جلسه گزارش‌های خود را ارائه می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: امسال سه جلسه شورای پدافند غیرعامل استان همدان برگزار شده و در مجموع 22 مصوبه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی ساختار سازمانی برای پدافند غیر عامل ندارند، ادامه داد: 6 دستگاه برای پدافند غیر عامل ساختار سازمانی دارند.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه برای پدافند غیر عامل برنامه‌ریزی‌های خوبی شکل گرفته است، بیان کرد: یکی از مسائل در نظر گرفته شده در پدافند غیر عامل ورود به مبحث 21 مقررات ملی ساختمان بود که همه ساختمان‌ها باید رعایت کنند.

وی همچنین توجه به فضای سایبری، راه‌اندازی انجمن علمی پدافند غیر عامل، آغاز به کار کتابخانه اختصاصی پدافند غیر عامل در استان همدان را از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از فعال شدن سایت خبری و اطلاع رسانی پدافند غیر عامل در سایت استانداری همدان خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم جلسات خوب و با برنامه برای پدافند غیرعامل برگزار کنیم.

وی در ادامه به مسئله نانوایی‌ها در پدافند غیر عامل اشاره کرد و اظهار داشت: باید به نانوایی‌ها توجه شود تا در شرایط بحرانی مردم دچار مشکل نشوند پس سازمان صنعت، معدن و تجارت باید این موضوع را دنبال و تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز را ارائه کند.

الهی‌تبار بیان کرد: براساس قانون بودجه امسال مقرر شده دستگاه‌ها بین نیم تا دو درصد در راستای پدافند غیر عامل هزینه کنند.

وی بیان کرد: راه‌اندازی اتاق فکر برای پدافند غیر عامل نیز دنبال می‌شود که بتوان از نقطه‌نظرات نخبگان و دانشگاهیان بیشتر استفاده کرد تا یک کار علمی و ماندگار در این حوزه داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در خصوص افکارسنجی در مورد پدافند غیر عامل، افزود: موضوع افکارسنجی در خصوص پدافند غیرعامل نیز در برنامه است تا بدانیم که مردم در مورد آن چقدر اطلاعات دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازوب سایت نافع، تاریخ نشرخبر : 11 آبان 1394 کد مطلب : 17009 www.nafee.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین