پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۰۰۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
ما مرز‌های مشترک بسیاری با کشور عراق داریم و این یک پتانسیل است تا بازار این کشور را که یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان آرد است، از آن خود کنیم. این در حالی است که ترکیه با حمایت‌ها و امکانات دولتی، بازار عراق را قبضه کرده است.
شعار سال: فیض‌ا... شریفی، مدیرعامل شرکت آرد زرین خوشه هشتگرد در گفت‌وگویی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات صادرات آرد در حال حاضر حاشیه‌های ارزی است، اظهار کرد: با قیمت فعلی ارز، اصلاً واردات گندم عبور موقت برای ما توجیهی ندارد ضمن اینکه به دلیل تحریم ایران، در نقل و انتقالات پولی نیز دچار مشکل خواهیم شد.
وی ادامه داد: ما مرزهای مشترک بسیاری با کشور عراق داریم و این یک پتانسیل است تا بازار این کشور را که یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان آرد است، از آن خود کنیم. این در حالی است که ترکیه با حمایت‌ها و امکانات دولتی، بازار عراق را قبضه کرده و با توجه به بوروکراسی‌های پیچیده اداری، نوسانات ارزی و مشکلات حاشیه‌ای، ما اصلاً امکان رقابت با این کشور را نداریم.
مدیرعامل شرکت آرد زرین خوشه هشتگرد گفت: رونق مجدد صنعت آرد ایران در مرزهای بین‌الملل، زمانی محقق می‌شود که شرایط باثبات و امن ایجاد شود تا آسیابانان بدون دغدغه تغییر قوانین و دستورالعمل‌ها و سیاست‌های اشتباه و عدم ثبات نرخ ارز، به بازارهای صادراتی ورود کنند. در این صورت ما خواهیم توانست با کشور ترکیه رقابت کنیم و سهم بزرگی از بازار عراق را به دست آوریم.
این آسیابان پیشکسوت خاطرنشان کرد: رونق صادرات آرد علاوه بر اینکه ظرفیت‌های خالی کارخانه‌ها را جبران می‌کند، در شرایط فعلی با ارزآوری، کمک بزرگی در راستای نجات اقتصاد کشور خواهد بود.
 
 
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از غلات نیوز، تاریخ انتشار: ۲4 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: -، ghalatnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین