پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
ما کشاورزان شلتوکار (برنج) بخش شاوور شهرستان شوش خوزستان کشت خود را از خردادماه شروع کردیم و در این مدت دولت هیچ گونه حمایتی از کشاورزان نداشته است.
شعار سال:فقط یک بار تیرماه کود اوره برای هر هکتار ۱۰۰کیلو داد که متاسفانه بعد از ان کشاورزان کود مورد نیاز خود را از بازار سیاه با قیمت خیلی بالایی تهیه میکردند.
 
بعد بخشنامه افزایش قیمت کود امد که قیمت کودهای پتاسه و فسفاته چندین برابر شد.

الان که موقع دادن کود مرحله اخر هست و نیاز هر هکتار ۱۵۰ کیلو میباشد خدمات کشاورزی منطقه فقط برای هر هکتار ۲۵کیلو اختصاص داده است

ایا این کود وارداتی است؟

ایا این کود ارز میخواهد؟
 
کود اوره در شرکت های داخل کشور تولید میشود پس چرا این همه افزایش قیمت و چرا دولت به کشاورزان کود نمیدهد و در بازار سیاه فراوان گیر می اید ولی دولت میگوید که کود نداریم؟
 
چه کسانی دنبال ضربه زدن به کشاورزان هست

۲۵کیلو کود به چه دردی میخورد یعنی نمیشد بجای ۲۵ کیلو حداقل ۵۰کیلو میدادند؟
 
شرکت ها هم حاضر نیستند کود به مردم بفروشند به کارگزاران کود می فروشند و کارگزاران منطقه هم اکثرا می گویند شرکت کود نمیفروشند ولی کود را به دلالان میفروشند وهیچ نظارتی به کارشان نیست. اما در بازار سیاه هرمقداری کود بخواهید موجود هست.
 
لطفا به داد کشاورزان برسید که نفس های اخر خود را میزنند.
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه نگاری جدید
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین