پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی پایتخت با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح ترافیکی کاهش از روز گذشته و ازدحام خودروها در مراکز معاینه فنی پایتخت گفت: پنح هزار خودرو روز گذشته(پنجشنبه) با مراجعه به مراکز شهر تهران، تائیدیه فنی دریافت کردند.

شعار سال: سید نواب حسینی منش افزود: درهمین ارتباط تمامی مراکز معاینه فنی تهران نیز از صبح امروز با تمام ظرفیت مشغول ارائه خدمت بودند.
وی با اشاره به اینکه این مراکز از ساعت 8 تا 14 امروز به ارائه خدمات پرداختند اظهار کرد : به علت ازدحام زیاد کار، خدمات رسانی در برخی مراکز ازجمله مرکز نیایش ممکن است تا ساعت 16 نیز ادامه داشته باشد.
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران همچنین از راه اندازی شیفت دوم کار درمراکز معاینه فنی طی هفته آینده خبرداد و افزود: داشتن برگه معاینه فنی برای ورود خودروها به محدوده ترافیکی زوج و فرد الزامی است و مالکان خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت ورود به این محدوده ترافیکی جریمه خواهند شد.
حسینی منش تصریح کرد: شهروندان تهرانی حتما در هفته آینده با مراجعه به مراکز معاینه فنی ، تاییدیه فنی خودروی خود را دریافت کنند.
وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در خصوص اجرای طرح کاهش و لزوم داشتن معاینه فنی ازسه ماه پیش آغاز شده گفت: دوربین های نظارتی با ورود خودرو فاقد معاینه فنی به محدوده زوج و فرد تخلف را ثبت و از طریق سامانه یکپارچه برای مالک خودرو متخلف(فاقد معاینه فنی و شماره پلاک) جریمه قانونی اعمال می شود.
حسینی منش خاطرنشان کرد: با اجرای طرح کاهش خودروهای وارداتی 2011 به قبل و خودروهای تولید داخل از سال 90 به قبل باید تائیدیه معاینه فنی داشته باشند (خودروهای تولید 2011 و خودروهای سال 90 شامل این طرح نمی شوند).
وی گفت: شهروندان می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 2000112 و مراجعه به سایت ستاد مرکزی معاینه فنی پایتخت از مدت انتظار در صف معاینه فنی آگاهی یابند.
مرحله دوم طرح ترافیکی کاهش از روز گذشته(اول مهرماه) درتهران آغاز شده است، در این مرحله از طرح 300 دستگاه دوربین، تردد خودروها در محدوده ترافیکی زوج و فرد را کنترل و برای متخلفان(شماره پلاک و معاینه فنی) 500 هزار ریال جریمه اعمال قانون می شود
درهمین ارتباط مالکان خودروها می توانند با مراجعه به سامانه سیمفا(SIMFA.IR) و وارد کردن شماره پلاک و شماره شناسایی خودرو (VIN) از معتبر بودن برگه معاینه فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
مالکان خودروهایی که با وجود داشتن برگه معاینه فنی معتبر پیامک ارشادی دریافت کرده اند نیز می توانند به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 2 مهر95 ، کد مطلب: 82240357: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین