پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
رئيس‌پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از آغاز دو طرح ويژه برخورد با تخلفات موتورسيکلت‌سواران و نيز برخورد با ورود غيرمجاز به تونل‌هاي شهري از صبح امروز خبر داد.

شعار سال: سردار محمدرضا مهماندار درباره برخورد با تخلفات موتورسيکلت‌سواران به‌ويژه تخلفاتي همچون مخدوش‌کردن پلاک اظهار کرد: پلاک هويت يک وسيله نقليه اعم از خودرو و موتورسيکلت است و با توجه به اينکه يکي از ارکان مهم ترافيکي و عاملي براي شناسايي مالک وسيله نقليه محسوب مي‌شود، هرگونه تغيير، دست‌کاري و نبود آن عواقب انتظامي و امنيتي در پي دارد. وي با بيان اينکه مخدوش‌کردن پلاک به‌جد مورد توجه پليس قرار داشته و با اين تخلف برخورد مي‌کنند، از اجراي طرح برخورد با تخلفات موتورسيکلت‌سواران در سراسر تهران از امروز خبر داد و گفت: به هيچ عنوان براي پليس قابل پذيرش نيست که پلاک موتورسيکلتي مخدوش شده يا روي آن با زنجير، پارچه، ‌تلق و نظاير آن پوشانده شود. به طور کلي هر آنچه که ديد پلاک موتورسيکلت را کاهش داده يا مخدوش کند خلاف است و پليس با آن برخورد خواهد کرد. مهماندار درباره مجازات‌هاي مخدوش‌کردن پلاک نيز گفت: هماهنگي خوبي در اين زمينه ميان پليس راهور و دادسرا وجود داشته و به طور کلي مخدوش‌کردن پلاک از شش ماه تا يک سال حبس را در پي دارد و علاوه بر آن موتورسيکلت توقيف شده و مشمول جريمه نيز خواهد شد. رئيس‌پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ اضافه کرد: به ويژه آن دسته از افرادي که به منظور جلوگيري از اعمال قانون نسبت به پوشاندن يا مخدوش‌کردن پلاک خود اقدام مي‌کنند، حتما به دادسرا معرفي شده و با آنان برخورد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 30 تیر 97، شماره: 3199


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
با این ها امیدواریم بشه تا حد زیادی ترافیک شهر رو کنترل کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین