پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
حمیدرضا حصارکی در یادداشتی با اشاره به سفر حدادی به آلمان برای درمان خارپاشنه، با دیدی کنایه آمیز نوشت؛ اگر بنا به ادعای سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، هیچ پزشکی در ایران تضمینی برای جراحی یک "خار پاشنه" نمی‌دهد، پس این را باید نوعی اقرار به ناتوانی این فدراسیون در ارائه ساده‌ترین خدمات پزشکی به ورزشکاران تلقی کرد که با این اوصاف تعطیلی چنین مجموعه پر هزینه‌ای که عاجز از جراحی یک خار پاشنه پا است! باید در اولویت تصمیم‌گیرندگان قرار بگیرد.
شعار سال:سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایطی از اختصاص ۸۰۰۰ هزار یورو برای پرداخت هزینه جراحی «خارپاشنه» و هتلینگ بیمارستان احسان حدادی در آلمان خبر می دهد که در مورد سایر هزینه ها اظهار بی اطلاعی می کند!!

محمد اسد مسجدی ادعا کرد: هیچ پزشکی در ایران برای جراحی عمل احسان حدادی ضمانت نداده!! درحالی که پزشک معتمد این ورزشکار در آلمان ضمانت مکتوب ارسال کرده است تا جراحی موفقیت آمیزی صورت گیرد و بتواند در مسابقات شرکت کند.

با احتساب قیمت روز یورو در بازار آزاد که حدود ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است می توان هزینه اختصاص یافته صرفا برای عمل جراحی احسان حدادی را حدود ۲۵۰ میلیون تومان برآورد کرد که سایر هزینه های جانبی، عددی به مراتب بالاتر را برای انجام سفر به آلمان در پی خواهد داشت.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مدتی قبل به شکلی کاملا منطقی درخواست غیر منطقی حدادی را رد کرد و حتی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز رسما از مخالفت کمیته برای انجام‌چنین سفری خبرداد؛ اینک جای دیگری مجوز چنین سفری و پرداخت غیر ضروری چند هزار یورو را در اوضاع بی پولی ورزش صادر می کند.

اگر بنا به ادعای سرپرست فدراسیون  پزشکی ورزشی، هیچ پزشکی در ایران تضمینی برای جراحی یک "خار پاشنه" نمی دهد، پس این را باید نوعی اقرار به ناتوانی این فدراسیون در ارائه ساده ترین خدمات پزشکی به ورزشکاران تلقی کرد که با این اوصاف تعطیلی چنین مجموعه پر هزینه ای که عاجز از جراحی یک خار پاشنه پا است! باید در اولویت تصمیم‌گیرندگان قرار بگیرد.

راستی! در اوضاع کرونایی ورزش جهان و لغو تمامی رویدادهای رسمی بین المللی، قاره ای و جهانی، مگر چه مسابقه مهمی تا پایان سالجاری میلادی پیش روی حدادی قرار دارد و مگر جراحی خار پاشنه چقدر پیچیده و دشوار است که باید برای انجام آن، تضمین داده شود؟!!

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین