پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
بعضی از گلایه‌هایی که این روز‌ها می‌شنویم، باعث ایجاد تاسف‌های چندگانه می‌شود. تاسف اول اینکه واقعا چقدر آدم باید مریض باشد که مزاحم اورژانس شود؟ گلایه دوم اینکه، چرا برای این افراد، خط مشاوره یا خط جسارتا لاس کال، راه اندازی نمی‌شود؟ سوم اینکه یک مدیر ارشد وزارت بهداشت، چرا باید برای مسئله نسبتا ساده‌ای نظیر مزاحمت تلفنی خط اورزانس اینقدر مستاصل و درمانده باشد؟
  شعار سال:معاون وزیر بهداشت از 9700 مزاحم با سوت و فحش در روز خبر می دهد. اشغال بیمارگونه خط اورژانس کشور!!! سوال اینجاست که آقای حریرچی از خط اصطلاحا لاس کال، چیزی می دانند( خطی برای کل کل کردن و شاخ شدن و شاخ شکنی حتی می تواند پولی هم باشد و منبع درآمدی برای وزارت بهداشت. برقراری هر ارتباط 1000 تومان و دقیقه ای 500 تومان ) ؟

ورای پیشنهاد عوامانه ما، واقعا جای سوال دارد که مقام ارشد یک وزارتخانه نالان از مزاحمت تلفنی و مستاصل در اداره و چاره اندیشی برای این آسیب باشد.

فیلم مزاحم تلفنی اورژانس

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
ما به این افراد که مزاحم این حوزه حساس می‌شوند نباید نگاهی جز نگاه به یک مریض روانی داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین