پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
زهیر موسوی از اعضاي تیم سایبری آقای خاص جوان در توییتی مدعی شد که عباس آخوندی وزیر غیر خوشنام دولت روحانی ، قرار است معاون اولی دولت یکی از نامزدها را بگیرد. اینکه چرا زهیر موسوی که فرزند یکی از مدیران امنیتی چنین خبر دروغی را منتشر می‌کند جای تامل دارد ولی نکته مهم ماجرا این است که چرا تیم رسانه ای آقای خاص، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی را که باید در دولت بعدی بابت تعطیلی مسکن مهر و هزار و یک حاشیه مدیریتی ، دادگاهی شود را ،در مقام معاون اولی دولت آینده، احیای سیاسی می‌کند.

شعار سال: زهیر موسوی از اعضاي تیم سایبری آقای خاص جوان در توییتی مدعی شد که عباس آخوندی وزیر غیر خوشنام دولت روحانی ، قرار است معاون اولی دولت یکی از نامزدها را بگیرد. اینکه چرا زهیر موسوی که فرزند یکی از مدیران امنیتی چنین خبر دروغی را منتشر می‌کند جای تامل دارد ولی نکته مهم ماجرا این است که چرا تیم رسانه ای آقای خاص، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی را که باید در دولت بعدی بابت تعطیلی مسکن مهر و هزار و یک حاشیه مدیریتی ، دادگاهی شود را ،در مقام معاون اولی دولت آینده، احیای سیاسی می‌کند.

آغاز تخریب سردار دهقان از طرف آقای خاص!!!

شعار سال برگرفته از کانال بیداری ملت

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین