پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۰۲۸۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش استان به نماینده، ولی فقیه ارائه شد.
شعار سال:آیت‌الله مصطفی محامی در نشست با مدیرکل آموزش‌وپرورش که با هدف ارائه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش استان تشکیل شده بود، اظهار داشت: تدوین سند تحول بنیادین کاری مهم، کارشناسی شده و شایسته است و به عنوان یک نقشه راه ضروری است تا فعالیت‌های آموزش‌وپرورش در این چارچوب قرار گیرد.
 
امام جمعه زاهدان افزود: تهیه و تدوین این سند، گام اول بود و گام بعدی و مهم‌تر اجرای آن با کیفیت خوب و موثر است.
 
آیت‌الله مصطفی محامی محدودیت امکانات و منابع انسانی را از مهمترین مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش در استان دانست و تصریح کرد:  گاهی افراد انگیزه الهی و احساس وظیفه دینی و ملی ندارند و صرفا به دنبال ارائه گزارش هستند و گاهی کار به صورت موثر و مطلوب انجام نشده اما افراد به دروغ گزارش کار می‌دهند و در مواردی هم به دنبال بزرگنمایی هستند که اینها از جمله موارد آسیب‌زا در سطح جامعه است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تلاش برای ارتقاء ایمان و انگیزه نیروها را از جمله موارد مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: اگر با برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص کار به خوبی صورت گیرد می‌تواند مانعی درونی برای جلوگیری از خطا و اشتباه باشد.
 
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: آموزش مهارت انجام کار، تبادل تجربیات و ارائه راهکار اجرای امور از دیگر موارد مهم و موثر در جهت رشد و بهره‌وری مناسب است.
 
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان خواستار نظارت جدی آموزش‌وپرورش در حوزه اجرای سند تحول بنیادین در سطح مدارس استان شد و اظهار داشت: ارائه گزارش آماری کیفیت را مشخص نمی کند و نیاز به نظارت و ارزیابی جدی دارد البته این نظارت نباید شکل مچ‌گیری به خود بگیرد بلکه باید به گونه‌ای مدیریت شود تا عاملی برای رشد باشد.
 
آیت الله محامی گفت: انجام هر کدام از این امور، سخت و زمان‌بر خواهد بود اما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در این مسیر حرکت کنیم و به دنبال ایجاد یک فرهنگ مناسب باشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش     ، تاریخ انتشار:7  مهر  1399  ، کدخبر:  125679،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
سیستان از اوضاع اموزشی بسیار بدی برخورداره! امیدوارم هرچی سریع تر به فرانید اموزشی در این استان بها داده بشه
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
سیستان از اوضاع اموزشی بسیار بدی برخورداره! امیدوارم هرچی سریع تر به فرانید اموزشی در این استان بها داده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین