پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان "به‌دنبال حذف موانع و امضا‌های طلایی هستیم" گفت: ظرف سه ماه آینده معادن حبس‌شده آزاد می‌شوند که ظرفیت جدید برای اشتغال و توسعه کشور است.
شعار سال: علیرضا رزم‌حسینی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس و نشست با فعالان اقتصادی این استان بر ضرورت تقویت بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: به‌دنبال حذف موانع تولید و امضاهای طلایی هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر نسبت به امنیت و تسهیل در مسیر سرمایه‌گذاری اطمینان داشته باشند، با خیال راحت وارد حوزه تولید و اشتغال می‌شوند. وی با اشاره به اینکه در دولت نیز تأکید رئیس جمهور، هماهنگی میان نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در پشتیبانی از تولید است، یادآور شد: هماهنگی بسیار خوبی میان وزارت صمت، جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی وجود دارد.

تغییر برخی سیاست‌ها برای حمایت از واحدهای تولیدی با تعامل با بانک مرکزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در جهت تغییر برخی سیاست‌ها برای حمایت از واحدهای تولیدی، در تعامل با بانک مرکزی تلاش خواهیم کرد.

رزم‌حسینی گفت: علی‌رغم همه تحریم‌ها و ‌مشکلات اما به‌سمت فراوانی کالا، افزایش تولید، سه‌شیفته کردن واحدها، تکمیل زنجیره‌ها و فعال‌سازی واحدهای راکد و ظرفیت‌های خالی حرکت خواهیم کرد.

وی همچنین اعلام کرد: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص احیای واحدهای راکد و غیرفعال سراسر کشور مسئولیت دارد و این مهم را در دستور کار قرار می‌دهد.

باور کنیم که در جنگ اقتصادی قرار داریم
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: باید باور کنیم که در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم و علاوه بر تحریم‌ها، کرونا هم اضافه شده که هزینه‌های درمان و سلامت را به کشور تحمیل کرده است.

رزم‌حسینی در ادامه تصریح کرد: اما با وجود همه این مشکلات کمبود کالایی در کشور وجود ندارد.

ضمن حفظ پایه پولی شرایط و مسیر واردات مواد اولیه را تسهیل می‌کنیم
وی با اعلام اینکه اعمال برخی محدودیت‌ها در بانک مرکزی به‌سبب کمبود منابع ارزی بوده است، گفت: این موضوع به فعالان اقتصادی فشار آورده است اما درصدد آن هستیم که ضمن حفظ پایه پولی شرایط و مسیری را فراهم و هموار کنیم تا واردات مواد اولیه به‌راحتی صورت گیرد.

وزیر صمت در خصوص بازرسی‌ها نیز بیان کرد: بازرسی از بازار باید توسط خود مردم انجام شود به این معنا که بازرسی‌ها باید مردمی و ثبات نسبی قیمت بر بازار ایجاد گردد.

ازادسازی معادن حبس‌شده ظرف سه ماه آینده
رزم‌حسینی اعلام کرد: ظرف سه ماه آینده معادن حبس‌شده آزاد می‌شوند که ظرفیت جدید برای اشتغال و توسعه کشور است.

درصدد حذف بخشنامه‌های زائد و رفع موانع و بروکراسی‌ها هستیم
وی از تفویض اختیارات لازم به استان‌ها خبر داد و گفت: درصدد حذف بخشنامه‌های زائد و رفع موانع و بروکراسی‌های سخت اداری هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از این نشست از استاندار و رئیس سازمان صمت فارس خواست پیگیر موارد مطروحه در این جلسه باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 12 مهر 1399، کد خبر: 126410،  www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
اگر ئعده ايشون صادقانه باشه يعني تو سال هاي اتي صرف نظر از وضعيت سياسي كشور بايد رشد اقتصادي و به معناي واقعي كلمه جهش توليد داشته باشيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
اگر این طور شود که خبر های خوبی برای جوانان ما تا چند ماه آینده به گوش می‌رسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین