پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۸۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
درک روایات آخرالزمانی، تحلیل کتب مقدس و. پیچیدگی‌های خاص خودشان را دارند. یکی از ادعا‌های صورت گرفته توسط انجیلی‌های آمریکا، نابودی ایران توسط آمریکا است. ادعا‌هایی که بیشتر شبیه نوعی تحریف کتاب مقدس و التقاط در برداشت بوده تا پیش بینی دینی. علت پرداختن به این مهم، نص صریع قرآن در آیات ۱-۵ سوره اسرا برای نابودی اسرائیل، احتمالا توسط ایران است.
شعار سال: انجیلی های آمریکا بعضا ترامپ را با نگاهی ناجی گونه می نگرند. او را ناجی اسرائیل در آخرالزمان می پندارند، غافل از اینکه وعده الهی نزدیک بوده و حوادث آخر الزمانی به گونه ای خاص رقم خواهد خورد. بدین منظور ، گزارش در دو قسمت شنیدن تحلیل های انجیلی های آمریکا و تحلیل قرآنی از نابودی اسرائیل، به این مهم می پردازد.

کلیپ زیر ،به ادعای پیش بینی انجیل در خصوص جنگ ایران و امریکا اشاره می کند.
 
تعداد بازدید : 2128
 
قسمت دوم: پیش بینی انجیل درمورد جنگ ایران و آمریکا

توضیحات رائفی پور در این خصوص هم شنیدنی است
 
تعداد بازدید : 961

تحلیل سید عبدالله حسینی نیز در این خصوص جالب است :

سیدعبدالله حسینی در سال ۱۳۴۳ به دنیا آمد و از سال ۱۳۵۶ در حوزه علمیه مرحوم آیت‌الله میلانی تحصیلات علوم دینی را شروع کرد. وی از بنیان‌گذاران انجمن شعر حوزه هنری خراسان است. حسینی که به دو زبان عربی و انگلیسی تسلط دارد،  مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی و امام جمعه ژوهانسبورگ است.

وی اخیرا در یک سخنرانی به موضوع «پیش‌بینی زوال اسرائیل تا سال ۲۰۲۲» بر اساس آیات قرآن کریم پرداخته است.

حسینی در این سخنرانی گفت: قرآن، پیش‌بینی‌های زیادی دارد که تعدادی از آنها قبلا محقق شده و تعدادی نیز در آینده محقق خواهد شد.  
 
اگر ما فرمول پیش‌بینی‌های گذشته قرآن را بدانیم می‌توانیم پیش‌بینی‌های آینده را با توجه به آن فرمول را کشف کنیم. من قبلا درباره پیچیدگی قرآن از نظر ریاضی صحبت کرده‌ام. «بسام نهاد جرار» عالم دینی فلسطینی که ۱۲ سال در زندان اسرائیلی‌ها محبوس بود نخستین بار این اعجاز ریاضی را کشف کرد. اما چرا قرآن از زبان ریاضی استفاده کرده است. 
 
دلیل اول آن است که زبان ریاضی، زبانی جهانی است. دوم اینکه قابل تفسیر و تاویل نیست. سوم زبان ریاضی از دقت بیشتری برخوردار است و اندازه‌گیری زمانی و مکانی دقیق را ممکن می‌سازد و دلیل چهارم اینکه امکان قدرت‌نمایی بیشتری وجود دارد. 
 
برای درک اعجاز قرآن از نظر ریاضی قبل از هر چیز ما باید حروف ابجد را بشناسیم که در آن هر یک از حروف عربی در آن معادل یک عدد است.  
 
حروف ابجد به این شرح هستند: «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ».
 
در این سیستم الفبایی، الف معادل عدد یک است؛ ب معادل ۲، ج ۳؛ د ۴؛ ...ی ۱۰؛ ک ۲۰؛ ل ۳۰؛ م ۴۰؛...ق ۱۰۰؛ ر ۲۰۰؛ ش ۳۰۰؛ ...غ ۱۰۰۰ 
 
قرآن درباره کوچکترین امور با ما سخن می‌گوید: فیه تبیان کل شی. این کتاب در مورد جزئی‌ترین مسائل برای ما راه حل دارد و به ما راهنمایی می‌دهد. 

آیا موضوعی مهم‌تر از نابودی اسرائیل در دنیا وجود دارد؟ چگونه ممکن است قرآن درباره آن سخن نگفته باشد؟ 
 
خداوند در قرآن می فرماید که نخستین بار پس از طغیان بنی‌اسرائیل خداوند آنها را نابود کرد. اگر بار دیگر طغیان کنند (همانند امروز) دوباره با آنها همان کار را خواهد کرد و آنها را نابود می‌کند. 

خداوند به روشنی در آغاز سوره اسرا بر اساس علم ریاضی می‌فرماید که نخستین نابودی اسرائیل چه زمانی بوده است و اگر همان فرمول را استفاده کنیم درخواهیم یافت که نابودی مجدد آن چه زمانی خواهد بود. 

قرآن کریم همچون یک پازل است که چیزی به آن نمی توان اضافه یا از آن کم کرد.

پیش‌بینی‌هایی مثل پیش‌بینی زمان شکست سپاه ایران از روم در گذشته رخ داده و برخی از آنها مثل نابودی اسرائیل، در آینده اتفاق می‌افتد «فانتظروا انی معکم من المنتظرین». 

قرآن با کلمات با ما سخن می‌گوید اما تنها (ظاهر) کلمات مهم نیستند؛ معانی پنهان بسیاری در پس کلمات نهفته است. قرآن مانند یک زیردریایی است؛ وقتی یک زیردریایی را می بینید ابتدا چیزی شبیه دم یک ماهی را ببینید که از دریا بیرون می‌آید. شما آنچه در زیر دریا است را نمی بینید. اما زیردریایی واقعی زیر دریا است و آن معنای واقعی قرآن است. 
 
چرا برای درک معنای واقعی قرآن باید از علم ریاضی بهره برد؟ زیرا ریاضی یک زبان بین‌المللی است. زبان‌های دیگر، بین‌المللی نیستند اما ریاضی را همه می‌فهمند. دلیل دیگر اینکه ریاضی بر خلاف زبان کلمات، قابل تفسیر و تاویل نیست.  ۲ به علاوه ۲ در تمام دنیا معادل ۴ است. با ریاضی می‌توان دقیقا مسائل را سنجید. 

ما برای درک پیش‌بینی‌های قرآن نیاز به کلید داریم. نخستین کلید، داستان پیش بینی‌های اتفاق افتاده است. جبرئیل بر پیامبر نازل شد و آیات «الم. غلبت الروم فی ادنی الارض» را نازل کرد. وقتی روم از ایران شکست خورد مومنان خوشحال شدند. 
 
کلید دیگر در سوره کهف است؛ این سوره کلا درباره امام مهدی (عج) است. حتی داستان اصحاب کهف اشاره به امام مهدی (عج) دارد. وقتی از داستان «ذی‌القرنین» و یا داستان «خضر» و« موسی» سخن می‌گوید درباره امام مهدی است. داستان کهف به ما می‌گوید که امکان دارد انسان‌ها عمر طولانی داشته باشند. موسی یکی از انبیای بزرگ است تا آنجا که ۱۳۶ بار اسم او در قرآن آمده است. او کسی است که فرعون را شکست داد و برای قوم خود عدالت به ارمغان آورد.
 
در این سوره از آیه ۹ تا ۲۵ داستان کهف آمده است. در این سوره آمده آنها ۳۰۹ سال عمر کردند. این عدد شگفت‌آور است. تعداد کلماتی که قبل از این عدد آمده ۳۰۹ کلمه است. در مورد نوح قرآن می‌گوید که او ۹۵۰ سال عمر کرد. در سوره نوح ۹۵۰ حرف استفاده شده است. کلمه لیل (شب) ۳۶۵ بار و کلمه «ساعت» در قرآن ۲۴ بار تکرار شده، کلمه «امام» ۱۲ بار؛ کلمه کساء ۵ بار آمده است و اینها اعجاز عددی قرآن است.
 
مورخین اتفاق نظر دارند که حضرت سلیمان در سال ۹۳۵ قبل از میلاد، رحلت کرده است. «فلما قضینا علیه الموت» (۳۴:۱۴) 
 
از اول سوره سبا تا حرف «ف» ۹۳۵ حرف است. 
  
سرنوشت اسرائیل:
 
در مورد نابودی اسرائیل هم کلیدهایی در قرآن وجود دارد. 

وَ قَضَیْنا إِلی‏ بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً* فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ* فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ* وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولًا. (سوره اسراء، آیه ۲-۵) 
وقتی زمان نابودی دوم اسرائیل فرا برسد من شما را از این سرزمین بیرون خواهم کرد.
 
از آیه نخست سوره اسرا تا آیه ۱۰۴ ، فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا  ۱۴۴۴ کلمه است؛ اگر هر کلمه را نماینده یک سال در نظر بگیریم در می یابیم که نابودی اسرائیل در سال ۱۴۴۴هق محقق خواهد شد. 
این سال معادل سال ۲۰۲۲ است.  
  
۱۴۰۱ هجری قمری = ۱۴۴۴ شمسی = ۲۰۲۲ میلادی = ۵۷۸۲ عبری شمسی = ۵۹۵۹ عبری قمری 
از فاذا تا کلمه لفیفا بر حسب حروف ابجد می‌شود ۲۰۲۲.  

سوره بقره آغاز قرآن است. ما از آغاز سوره اسرا تا کلمه فاذا را محاسبه کردیم. از فاذا تا لفیفا  
از اول سوره بقره تا آغاز سوره اسرا ۲۰۲۲ آیه است.  

در قرآن تنها دو سوره داریم که ۱۱۱ آیه دارد. یکی یوسف و دیگری اسراء است که هر دو درباره قوم یهود است. فاصله بین دو سوره ۵۹۵۹ کلمه که معادل سال ۵۹۵۹ عبری قمری است.  

در جایی از قرآن درباره ورود بنی اسرائیل به زمین سخن گفته شده است . در جای دیگر درباره خروج از ارض سخن گفته.  سوره مائده آیه ۲۱ يَا قَوْمِ ادْخُلُوا الْأَرْضَ الْمُقَدَّسَةَ الَّتِي كَتَبَ اللَّهُ لَكُمْ در جای دیگر می فرماید: فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا . وقتی زمان نابودی دوم برسد شما را از زمین بیرون می کنیم. 

فاصله زمان ورود تا خروج یعنی از آیه  مائده۲۱ تا آیه ۱۰۴ سوره اسرا ۱۴۴۴ آیه است. 

محاسبه هشتم: 

از آیه ۹ تا ۲۵ سوره کهف که مربوط به امام مهدی (عج) است، ۳۰۹ کلمه اما ۱۴۰۱ حرف است. چرا این تعداد حرف دارد؟ سال ۱۴۰۱ برای اعراب معنی ندارد اما بر اساس تقویم شمسی معادل سال ۲۰۲۲ است.  
هر دو سوره کهف و اسرا به هم ربط دارد.  

تمام سوره کهف درباره امام مهدی (ع) است چه زمان غیبت و زمان بازگشت و فاصله زمانی ایشان با پیامبر و ... 
این همه چگونه می تواند تصادفی باشد؟ 

سوره کهف سال  ۶۲۱ میلادی نازل شده و اگر این عدد را با ۱۴۰۱ جمع کنیم عدد ۲۰۲۲ می شود.  

محاسبه یازدهم: 

در کل سوره اسرا ۴ آیه هست که ۱۹ کلمه دارد. عدد ۱۹ مهمترین عدد در قرآن است. چرا خداوند عدد ۱۹ را برگزیده زیرا معادل ۱ است. چگونه؟ 

کلمه واحد بر اساس حروف ابجد معادل ۱۹ است. ۴ ضرب در ۱۹ می شود ۷۶. این عدد نشانگر تعداد سال‌های بقای اسرائیل است. تنها ۷۶ سال نه بیشتر. اسرائیل باید پس از ۷۶ سال از بین برود.  

اگر عدد ۷۶ را در ۱۹ ضرب کنیم عدد ۱۴۴۴ به دست می آید. 

اگر ۷ را با ۶ جمع کنیم ۱۳ می‌شود که عدد نحسی برای صهیونیست‌هاست. 

محاسبه دوازدهم: 

 سوره اسرا ۱۱۱ آیه دارد هر آیه با یک قید تمام می شود. اگر قیود تکراری را کم کنیم تنها ۷۶ عدد می ماند که تعداد سال‌های بقای رژیم اشغالگر قدس را نشان می دهد. یعنی اگر سال تاسیس اسرائیل را سال ۱۹۴۶ بدانیم که نطفه آن در این سال بسته شد، عمر اسرائیل، ۷۶ سال بعد به پایان می رسد.   ۶ 
 
آیه ۷۶ سوره اسرا را بخوانیم: وَإِنْ كَادُوا لَيَسْتَفِزُّونَكَ مِنَ الْأَرْضِ لِيُخْرِجُوكَ مِنْهَا وَإِذًا لَا يَلْبَثُونَ خِلَافَكَ إِلَّا قَلِيلًا 
اگر می توانستند تو را از زمین بیرون می کردند.  
  
خداوند در این آیه از کره زمین صحبت نمی کند بلکه از سرزمین مقدس صحبت می کند. و وقتی این کار را بکنند آنها هم جز زمان کمی باقی نمی مانند. 

این قلیلا یعنی ۷۶ سال که زمان کوتاهی است.  
  
اسرائیل نخستین بار در سال ۷۲۲ توسط بخت النصرنابود شد. بار دیگر در سال ۵۸۶ توسط بابلیان از بین رفت. تفاوت این دو عدد، ۱۳۶ سال معادل حروف ابجد کلمه موسی است.  

در هر دوره ۱۹ پادشاه حکومت کرده است. پس نباید بیش از ۱۹ نخست وزیر بر این رژیم حکومت کند. 

اسرائیل در سال ۱۹۴۸ تاسیس شد. دوره اول این رژیم تا زمان جنگ ۶ روزه  ۱۹۶۷ بود که همه کشورهای اعراب علیه اسرائیل وارد جنگ شدند اما شکست خوردند. ایهود باراک نخست وزیر سابق اسرائیل می‌گوید: برای کشور ما چه اتفاقی افتاده است که ما توانستیم کل اعراب را در ۶ روز شکست دهیم اما نتوانستیم ۲ روز در مقابل حماس مقاومت کنیم. در سال ۱۹۸۶ یعنی با آغاز انتفاضه اول افول اسرائیل آغاز شد. در سال ۲۰۰۶ آنها در جنگ ۳۳ روزه از حزب الله شکست خوردند. 

هر یک از این دوره ها ۱۹ سال به طول کشیده است و همه در قرآن آمده است. 

تاسیس  از ۱۹۴۶- ۱۹۴۸ 
جنگ‌های ۶ روزه ۱۹۶۵-۱۹۶۷ 
اغاز انتفاضه اول ۱۹۸۴-۱۹۸۶ 
جنگ ۳۳ روزه حزب الله ۲۰۰۳-۲۰۰۶ 
 
زوال اسرائیل ۲۰۲۲ 
 
 چگونه؟  فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا  (اسرا ۷) 
فاذا جاء وعد الاخره دو بار در این سوره آمده است یک بار در آیه ۷ و بار دیگر در آیه ۱۰۴ . 

اگر از کلمه سبحان که اولین کلمه سوره است بشماریم، فاذا کلمه ۶۹، ولیدخلوا ۷۵ و المسجد ۷۶ است آنها در سال ۷۶ وارد مسجد شدند. این یکی از محاسبات است.
 
محاسبه دیگر: کلمه آخره شماره ۷۲ بود.
 
محاسبه پانزدهم: 

۱۳۸۷ = ۱۹۶۷ 
دوره دوم 
کلمه لیسوءوا کلمه ۷۳ است. ۷۳ضرب در ۱۹= ۱۳۸۷ هجری قمری= ۱۹۶۷ میلادی که سال جنگ های ۶ روزه است. 
محاسبه ۱۶: 

۱۴۰۶=۱۹۸۶ 
دوره سوم 
کلمه وجوهکم کلمه ۷۴ 
۷۴ ضرب در ۱۹ = ۱۴۰۶ هجری قمری که سال شروع انتفاضه است. 

محاسبه ۱۷: 

۱۴۲۵=۲۰۰۶ 
دوره چهارم 
کلمه ولیدخلوا کلمه ۷۵ است. 
۷۵ ضرب در ۱۹ = ۱۴۲۵ هجری قمری= ۲۰۰۶ میلادی که سال جنگ‌های ۳۳ روزه حزب الله است. 

محاسبه ۱۸: 
 
سال زوال اسرائیل 

اشاره قرآن به زمان فتح بیت المقدس و دخول در مسجد الاقصی و زوال اسرائیل. 
 
کلمه لیدخلو بعد از کلمه وجوهکم در آیه هفتم آمده است و طبعا هفتاد و ششمین کلمه از مجموعه این آیات است. اگر ۷۶ را در ۱۹ ضرب کنیم، عدد ۱۴۴۴ به دست می آید. 
۲۰۲۲= ۱۴۴۴= ۱۹ ضرب در ۷۶ 
 
محاسبه ۱۹:
 
سال زوال اسرائیل 

کلمه اولیهما کلمه ۳۸ 
۳۸ ضرب در ۱۹ = ۷۲۲ 
قبل از میلاد توسط بخت النصر
 

برگرفته از منابع گوناگون، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
9
حس ميكنم هرچي ميگذره جهان داره به پايان خودش نزديك تر ميشه و اين رو ميشه حتي از كتاب هاي اسماني هم فهميد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
9
1
اصلا این محاسبات من دراوردی وبی اساس است،سال 2022هم داره می رسه واسرائیل قئی تر خواهد شد واشتباه شما نمایان خواهد شد،بزک نمیر بهار میاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
2
3
فعلا چون غرب درگیر جنگ با روسیه است و اروپا خسارت بسیار زیادی دیده و عظیم ترین کشور اروپا (اوکراین نابود شده)
و اسقاطیل برای همین فعلا هیچ پشتیبانی نداره
این همه اسقاطیل در حق بشریت ظلم داشته
ترور و تهاجم فرهنگی و کشتار و فساد و تحریم و......

وعده و مژده قرآن کریم هم حتمی و نزدیک است
اسقاطیل الان این قدر بمب اتم ساخته که مثل یک انبار باروت شده فقط کافیه یک کبریت (یک موشک بالستیک نقطه زن و دقیق) روی یکی از انبار های بمب اتم اسقاطیل فرود بیاد
بعدش...تصور ابعاد انفجار هم سخته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین