پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
وکیل بین‌المللی ورزش با بیان اینکه پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید مشکلی ندارد، گفت: شکایتی که النصر از آل کثیر کرده، مبنای قانونی ندارد و قطعا او بخشیده می‌شود.
شعار سال: «غلامرضا رفیعی» در خصوص شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس به دلیل غیرقانونی بودن قرارداد‌های این باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید مشکلی نداشته و پنجره این تیم بعد از جذب بازیکنان بسته شده است.
وی در پاسخ به این سووال که آیا شکایت النصر به جایی خواهد رسید، ادامه داد: بی‌تردید شکایت النصر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مردود خواهد شد و مطمئن باشید که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این شکایت را مردود اعلام خواهد کرد.
وکیل بین‌المللی فوتبال گفت: قرارداد بازیکنان جدید پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی امضا شده است. متاسفانه بی‌عدالتی کنفدراسیون فوتبال آسیا شاید ما را تهدید کند، اما براساس بند ۴ ماه ۲۹ مکرر آیین‌نامه تعیین وضعیت بازیکنان فیفا و براساس متن دقیق رای نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از انقضا ممنوعیت ثبت بازیکن اعمال می‌گردد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این رای اول جولای ۲۰۲۰ صادر شده است مشمول آیین‌نامه تعیین وضعیت جدید می‌باشد و قطعا این شکایت نباید به جایی برسد و به نظر من مردود اعلام خواهد شد.
رفیعی در خصوص اینکه آیا احتمال بخشش «عیسی آل‌کثیر» هم وجود دارد، اظهار داشت: از طرف دیگر اعتقاد دارم اگر باشگاه پرسپولیس به نحو شایسته‌ایی به دنبال تجدید نظر خواهی از رای کمیته انضباطی در خصوص آل‌کثیر باشد به سرعت و حتی قبل از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، می‌توان رای بدوی را نقض و به طور کلی محرومیت آل‌کثیر منتفی شود.
وی تاکید کرد: باید این اتفاق رخ دهد، چون حرف ما درست و آل‌کثیر سال‌ها است که این خوشحالی را بعد از به ثمر رساندن گل انجام می‌دهد و بحث سوءنیت و نیت خیلی مهم است و اینجا شواهدی است که آل‌کثیر به هیچ عنوان قصد رفتار تبعضی نداشته است.
وکیل بین‌المللی ورزش تصریح کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس سه کار را در اولین فرصت انجام دهد. در مرحله اول باید مبانی رای کمیته انضباطی را درخواست کند و در مرحله دوم باید برای اینکه آل‌کثیر در دیدار فینال بازی کند با جدیت پیگیری کنند. ظرف پنج روز به کمیته تجدید نظر درخواست و در همین فرصت یک تیم کامل با همکاری رسانه‌ها تشکیل دهند و تمام ابراز احساسات آل‌کثیر را تهیه و منتشر کنند و به دست کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانند.
وی افزود: به نظر من حتی باید این مدارک را حضوری بدست کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانند، چون ممکن است حجم فایل‌ها زیاد باشد و همین مشکل کوچک باعث شود این رای تایید شود. ما باید زمان را در نظر بگیریم و سود باشگاه در این است که نهایت تعجیل را به خرج دهد و زمان را از دست ندهد تا اینکه رای محرومیت آل‌کثیر نقض شود و در بازی فینال او به میدان برود.
رفیعی خاطرنشان کرد: ماده ۵۸ آیین نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مصادیق نژادپرستی را ذکر کرده است و اگر «عیسی آل‌کثیر» قبلا در لیگ داخلی به این شکل ابراز احساسات نکرده بود قطعا محرومیت او صحیح بود، اما چون او سالیان سال است که به این شکل خوشحالی کرده نباید با این محرومیت روبه رو می‌شد.
وی تاکید کرد: متاسفانه تیم‌های ایرانی همراه خود پزشک، ماساژور و گاهی روانشناس به مسابقات می‌برند، اما یک مشاور حقوقی کنار خود ندارند که بازیکنان را از آخرین قوانین انضباطی آگاه کنند. اگر مدیران باشگاه از قبل این آیین‌نامه را می‌خواندند و بازیکنان را متوجه می‌کردند آل‌کثیر چنین خوشحالی نمی‌کرد. باشگاه‌های بزرگ جهان قبل از آغاز تورنمت کلاس‌های آموزش حقوق ورزش برگزار می‌کنند و بازیکنان خود را آگاه می‌کنند.
وکیل بین‌المللی ورزش تصریح کرد: فدراسیون فوتبال هم باید سالیانه ۳ بار قوانین جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا را آموزش دهد تا باشگاه‌ها از قوانین آگاهی داشته باشند تا شاهد اینگونه مشکلات در مسابقات نباشیم و در کنار این مساله سرپرست تیم هم وظیفه دارد بازیکنان را آگاه کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۲۶۲۲۶، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
واقعا اميدوارم كه ال كثير بخشيده بشه و بتونه به مسابقات برگرده وگرنه خيلي تاريخ بدي رو در جريان ورزشي خودش خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین