پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
امشب قلب میلیون‌ها هوادار پرسپولیس همزمان با دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خالی «جاسم بن حمد» دوحه می‌تپد تا سرخپوشان با انگیزه‌ای مضاعف مقابل گران‌قیمت‌ترین و قوی‌ترین تیم عربستان صف‌آرایی کنند.
شعارسال: ساعت ۱۸:۳۰ امشب دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه بین پرسپولیس ایران و النصر عربستان برگزار می‌شود و تکلیف یک پای فینال مشخص خواهد شد. دیدار امشب فینال لیگ قهرمانان در غرب آسیا محسوب می‌شود و با توجه به بازی‌های درخشان ۲ تیم همگان انتظار یک بازی زیبا را دارند. پرسپولیس در دیدار‌هایی که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود و با استفاده از بازیکنان جدید خود فقط یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرده و موفق شده با شکست تیم‌های پاختاکور ازبکستان و السد قطر در مرحله حذفی به نیمه‌نهایی آسیا راه یابد. بازی درخشان عیسی آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس موجب شده وی مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و تیم النصر نیز برنامه‌هایی برای مهار وی در نظر گرفته است.   
مهاجمان پرسپولیس برای باز کردن دروازه برد جونز، سنگربان استرالیایی النصر کار سختی خواهند داشت. با اینکه برد جونز بیشترین سیو را در کل مسابقات آسیایی داشته، ولی حامد لک با ۵ کلین‌شیت آمار بهتری  را در لیگ قهرمانان به ثبت رسانده است.
از دیگر بازیکنان مهم النصر باید به خالد الغانم تکنیکی که دریبل‌های موفق وی هافبک‌ها و مدافعان حریف را کلافه کرده و عبدالرزاق حمدالله، مهاجمی که بیشترین شوت را روانه دروازه حریفان کرده، اشاره کرد. در مقابل پرسپولیس در خط دفاعی شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان را دارد که حریفان بسادگی نمی‌توانند از این دیوار دفاعی بگذرند.  
پرسپولیس می‌تواند با تکیه بر انگیزه و غیرت بازیکنان، دریبل‌های بشار رسن، فرصت‌طلبی عیسی آل‌کثیر، دفاع مستحکم مدافعان و خلاقیت خط میانی، النصر عربستان را شکست دهد و قلب میلیون‌ها هوادار سرخ را در ایران شاد کند؛ هوادارانی که دلخوشی بسیاری از آن‌ها در شرایط بد اقتصادی و کرونایی فقط یک چیز است: پرسپولیس.

* آمار بد تیم النصر عربستان در مراحل نیمه‌نهایی

تیم فوتبال النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های مختلف از سال ۱۹۹۱ تاکنون آمار منفی از خود بر جای گذاشته است.
به گزارش مهر، روزنامه «الریاضیه» عربستان در همین ارتباط آماری از حضور النصر در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های مختلف منتشر کرده است که این آمار برای نماینده عربستان منفی است.
النصر تاکنون ۷ بار در مرحله نیمه‌نهایی حضور داشته که در ۳ بازی به پیروزی رسیده و ۴ باخت در کارنامه‌اش ثبت شده است.
نخستین حضور النصر در مرحله نیمه‌نهایی به سال ۱۹۹۱ و جام باشگاه‌های عربی برمی‌گردد که این تیم عربستانی با نتیجه ۲ - ۴ در ضربات پنالتی بازی را به تیم المپیک واگذار کرد.
النصر در سال ۱۹۹۲ برابر الرمثای اردن پیروز شد و در سال ۱۹۹۵ برابر الهلال عربستان در ضربات پنالتی شکست خورد. در همان سال، النصر مقابل تیم فارمرز بانک تایلند با یک گل به پیروزی رسید.
این تیم عربستانی در سال ۱۹۹۸ در مرحله نیمه‌نهایی برابر نماینده ترکمنستان پیروز شد، ولی در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ به ترتیب برابر العربی کویت و الوصل امارات (ضربات پنالتی) شکست خورد.

* برای حضور در لیگ قهرمانان از کوهی از مشکلات و موانع رد شدیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، جا دارد یک بار دیگر از تمام مسؤولان و عوامل برگزاری مسابقات بویژه فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنم، به خاطر نظم و انضباط در برگزاری رقابت‌ها و امکانات خوبی که این کشور برای انجام مسابقات داشت. به نظرم بهترین تصمیم برای ادامه لیگ قهرمانان گرفته شد و من از اول هم این حرف را زدم. من واقعا از این تصمیم خوشحال شدم و برای قطری‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

* بدون شک تیم سزاوار و شایسته‌ای برای رسیدن به نیمه‌نهایی بودیم

وی افزود: به دیداری رسیدیم که ماقبل فینال است و تیمی که بتواند از این مرحله عبور کند به فینال می‌رسد. فکر می‌کنم هر ۲ تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند و بازی‌های خوبی از النصر دیدیم. النصری‌ها خیلی نظم و سازماندهی خوبی دارند و فوتبال زیبایی را ارائه می‌کنند. حق النصر بود که در این مرحله باشد. از طرف مقابل ما با مشکلات زیادی خودمان را به دوحه رساندیم و از کوهی از مشکلات و موانع رد شدیم تا به مسابقات برسیم. خوشبختانه با اراده خوبی که بازیکنانم از خودشان نشان دادند، پس از رقابت در گروهی سخت و بعد از آن رویارویی با السد و پاختاکور به اینجا رسیدیم. بدون‌شک تیم سزاوار و شایسته‌ای برای رسیدن به نیمه‌نهایی بودیم. فکر می‌کنم این شایستگی را می‌توانیم در بازی فردا (امروز شنبه) هم نشان دهیم و انگیزه‌های زیادی برای بازی با النصر داریم. بزرگ‌ترین انگیزه ما هم خوشحال کردن هواداران‌مان است. می‌دانیم هواداران ما و مردم ایران با یکسری مشکلات اقتصادی مواجه هستند و فکر می‌کنم برد ما می‌تواند بخشی از مشکلات را از یادشان ببرد و دل مردم ایران را شاد کند.

* سرمربی النصر: با اعتمادبه‌نفسی بالا روبه‌روی پرسپولیس قرار می‌گیریم

روی ویتوریا، سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این فینالی است که هم ما و هم پرسپولیس می‌خواستیم در آن حضور داشته باشیم و هر دو هم می‌خواهیم پیروز شویم. مقابل تیم بزرگی قرار خواهیم گرفت و اشتیاق به برد فراوانی داریم تا نماینده غرب آسیا باشیم.
وی ادامه داد: ما اعتمادبه‌نفس بالایی داریم. برای تمام تیم‌ها احترام قائلیم و می‌دانیم تیم‌های مقابل ما هم برای پیروزی به میدان می‌آیند. می‌دانیم با رقیب دشواری روبه‌رو خواهیم شد. باید با بالانس تکنیکی و تاکتیکی در زمین ظاهر شویم تا به پیروزی برسیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه وطن امروز، تاریخ انتشار ۱۲ مهر ۹۹، کد خبر:۲۲۵۱۰۵، www.vatanemrooz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
واقعا قلب ميليون ها پرسپوليسي امشب بدرقه راه اين مردان بزرگيه كه حتي به اين جايگاه هم ميرسن باز براي مشكل مالي تيم از حق و حقوقشون ميگذرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین