پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۷۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
در پی پیروزی تیم پرسپولیس بر النصر عربستان تعدادی مقامات و فعالان سیاسی در شبکه‌های اجتماعی به همراهی با هواداران این تیم پرداختند.
شعار سال: پس از پیروزی تیم پرسپولیس بر حریف عربستانی خود، همراه با امواج شادی و برپایی جشن توسط هواداران این تیم برخی چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز در شبکه‌های اجتماعی به این واقعه واکنش نشان دادند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از اعضای تیم پرسپولیس در توییتی کوتاه نوشت: خداقوت، گل کاشتید.
 
 
واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا

علی ربیعی سخنگوی دولت نیز به چیروزی تیم پرسپولیس تهران واکنش نشان داد و گفت: امشب، پرسپولیس در مقابل تیمی که متکی بردلار‌های زیاد وجنگ روانی به مصاف آمده بود باغیرت به پیروزی رسید. ایرانی همیشه ازسختی‌ها، سربلندبیرون آمده است. ما می‌توانیم در کنارهم، پیروزمندانه از همه بحران‌ها عبور کنیم. این پیروزی رابه همه مردم ایران وبازیکنان باغیرت این تیم تبریک می‌گویم.
 
واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا

محمدجواد آذری جهرمی که یکی از هواداران دو آتشه تیم پرسپولیس است، در پی پیروزی سرخ پوشان در حساب توییتری خود نوشت: جونم به این تیم، جونم به این بچه‌ها، جونم به این روحیه... ترکوندیم! زنده‌باد ایران. بچه‌ها مچکریم.
 
واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا

سید نظام الدین موسوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیز نوشت: " باز هم ایرانی‌ها برنده ... شدند

" آل کثیر ۵ آل سعود+‌ای اف سی ۳
 
واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا


وزاری فعلی و اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پی برد تیم پرسپولیس در توییت‌هایی با هواداران این تیم همصدا شدند.

سید محمد حسینی با انتشار تصویری نوشت: این پیروزی مبارک باد؛ و سید عباس صالحی با اشاره به نام عیسی آل کثیر نوشت: بازی زیبایی بود. یازده نفر #آل‌کثیر شدند. دست مریزاد.

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ و نماینده فعلی تهران نیز نوشت: با اعمال نفوذ آل سعود چند ساعت قبل از شروع بازی پرسپولیس، اتحادیه آسیایی فوتبال ظلم بزرگی مرتکب شد. این است ماهیت دشمن و عدالت نهاد بین‌المللی.

واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دور دهم نیز با اشاره به بازی پرسپولیس و النصر عربستان و تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در ورزش، نوشت: زمانی نگاهی وجود داشت که زیاد به ورزش قهرمانی توجه نمی‌کرد، اما رهبر معظم انقلاب این نگاه را رد کردند. در موضوعات فرهنگی از جمله ورزش هر هزینه‌ای شود اساسا نام آن هزینه نیست، بلکه «سرمایه گذاری» است چرا که بسیاری از هزینه‌ها را در آینده کاهش خواهد داد.
 
واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا

محمود صادقی نماینده سابق تهران با توجه به همشهری بودن با سنگربان پرسپولیس در حساب توییتری خود نوشت: درخشش حامد لک و نقش تعیین کننده‌ی او در پیروزی پرسپولیس ایران بر النصر عربستان را به هموطنان عزیزم مخصوصا هموطنان غیور لرستان و همشهریان الیگودرزی شادباش میگویم.
 
واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا

عزت الله ضرغامی رییس اسبق صداوسیما هم از جمله فعالان سیاسی بود که با استفاده از هشتگ پرسپولیس نوشت: پرسپولیسی‌ها دل ملت را شاد کردند. دوپینگ AFC و دلار‌های نفتی عربستان هم حریف‌شان نشد. ده نفره افتخار آفریدند. آفرین به غیرت‌شان!

واکنش مسئولان به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در آسیا
عباس آخوندی وزیر سابق راه وشهرسازی نیز در استوری اینستاگرام خود نوشت: پرسپولیس با شکست دادن النصر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد. تبریک به مردم عزیز ایران و هوادارن پرسپولیس. شادی یک پارچه مردم ایران از این پیروزی نشانه دیگری بر وحدت ملی و حس تعلق مردم ایران به این سرزمین است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جی پلاس، تاریخ انتشار: ۱۳مهر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۴۷۴۳۷۰، jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
حالا صرف نظر از نظر هایی که ارائه دادن حس میکنم با اومدن سعید جلیلی به عنوان کاندیدا در مسند ریاست جمهوری مردم به ایشون رای خواهند داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین