پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
با گذشت چند روز از آغاز مرحله نخست طرح موسوم به L.E.Z در محدوده زوج و فرد، کم نیستند افرادی که هنوز نمی‌دانند که خودروهایشان باید گواهی معاینه فنی را دارا باشند یا خیر.

شعارسال: سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مقررات و ضوابط اخذ گواهی معاینه فنی اظهار داشت: بر اساس قانون تمامی دارندگان خودروهای تولید داخل و وارداتی موظفند پس از گذشت 5 سال از شماره‌گذاری این خودروها، نسبت به اخذ گواهی معاینه فنی اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی که در زیر مجموعه شهرداری و ارگان‌های مختلف نیز قرار دارند ملزمند تا گواهی معاینات فنی را اخذ کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در حال حاضر اطلاعات مراکز معاینه فنی در سیستم سیمفا ثبت و ضبط می‌شوند و پلیس با توجه به اطلاعات این سامانه، اقدام به اعمال قانون خودروهایی که فاقد گواهی این معاینات هستند خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، با اجرایی شدن مرحله اول طرح L.E.Z از ابتدای مهر ماه خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در محدوده زوج و فرد، به صورت سیستماتیک و توسط دوربین‌های نصب شده در ورودی، خروجی و داخل این محدوده، جریمه خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 5مهر1395، کدخبر: 5794926: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین