پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۴۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل ۳۱ هزار و ۷۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

شعار سال: عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۷۲ هزار و ۵۴۳ گشت مشترک بازرسی انجام شده است.

 تابش افزود: این تعداد گشت بازرسی منجر به تشکیل ۳۱ هزار و ۷۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال شده است.

وی اضافه کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور ادارات کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، ادارات کل استاندارد، ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌ها در استان‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها در زمان مورد اشاره ۳۳ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاقهای اصناف و اتحادیه ها، ۲۰ درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۱۵ درصد را با دانشگاه‌های علوم پزشکی، یک درصد با ادارات کل استاندارد، یک درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۳۰ درصد مابقی را با سایر دستگاه ها انجام داده‌اند.

تابش گفت: از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۲۷ درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۳۴ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۳۹ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط است.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار خبر: ۱۷ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۰۶۹۱۵۳، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
همه این افراد داشتن نون در میوردن ولی خب فرهنگ لازم برای اینکه قانون رو رعایت کنن نداشتن ای کاش به جای بسته شدن نغازه هاشون جوز دیگه ای رفتار میکردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین