پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۴۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
بر اساس ابلاغیه استانداری تهران برای محدودیت‌های یک هفته‌ای جلوگیری از شدت شیوع کرونا تمام دانشگاه‌ها، مدارس، کتابخانه‌ها و آموزشگاه‌ها از ۱۲ مهر تا ۱۸ مهر تعطیل شدند.

شعار سال: حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و ارشد ۹۹ مشخص شد

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌ها نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هفته پایانی مهرماه و با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری امسال نتایج نهایی کنکور سراسری هفته اول آبان ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شد

بر اساس ابلاغیه استانداری تهران برای محدودیت‌های یک هفته‌ای جلوگیری از شدت شیوع کرونا تمام دانشگاه‌ها، مدارس، کتابخانه‌ها و آموزشگاه‌ها از ۱۲ مهر تا ۱۸ مهر تعطیل شدند.

نتایج نهایی دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی ۸۹ هزار و ۹۲۳ پذیرفته‌شده آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را که در ۹ رشته روز جمعه ۱۴ شهریور برگزار شد، منتشر کرد. از این تعداد قبولی ۶۲ هزار و ۴۴۵ نفر مربوط به رشته‌های با آزمون و مابقی برای رشته‌های بدون آزمون هستند.

اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص کنکور ۹۹ اعلام شد

اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ با رعایت تقدم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.

مهلت دانشگاه‌ها برای اعلام نیاز به جذب هیئت علمی پایان یافت

فرصت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای اعلام نیاز به جذب اعضای هیئت علمی سال ۹۹ در بیست و چهارمین فراخوان مرکز جذب روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه به پایان رسید.

مهلت انتخاب رشته محل آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی تا ۲۱ مهر تمدید شد

با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش سهمیه بومی و حذف شرط احراز ۸۵ درصد نمره حد نصاب علمی برای متقاضیان استفاده از این سهمیه، تمام داوطلبان سهمیه‌های آزاد، رزمندگان ۲۵ و پنج درصد، مازاد نیرو‌های مسلح و استعداد درخشان که مجاز به انتخاب رشته - محل در محل سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی شده‌اند و همچنین تمامی واجدان شرایط استفاده از سهمیه بومی، در صورت تمایل می‌توانند از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۶ مهر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۱ مهر انتخاب‌های قبلی یا انتخاب جدید را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اعمال کنند.

۳۵ هزار مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاییدیه دریافت کرده‌اند

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: در طرح پالایش و ساماندهی مدرسان علمی کاربردی از ۹۳ هزار مدرس در تمام مقاطع در کشور به ۳۵ هزار مدرس تایید شده رسیده‌ایم که این مدرسین تمام صلاحیت‌های علمی و دانشی را دارا هستند.

زمان و نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد اعلام شد

درحالی که زمان از پیش تعیین شده برگزاری مصاحبه علمی آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد در پی شیوع کرونا لغو شده بود مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام کرد مصاحبه علمی دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ معرفی‌شدگان به صورت مجازی از روز شنبه ۱۹ مهرماه آغاز خواهد شد و تا روز ۳۰ مهرماه ادامه دارد. درشیوه جدید برگزاری مصاحبه داوطلبان لازم است با دریافت نام کاربری و کلمه عبور که از عصر امروز از طریق سامانه www.azmoon.org قابل دریافت است در تاریخ و زمان مقرر با مراجعه به سامانه phdinterview.azmoon.iau.ac.ir در جلسه مصاحبه مجازی شرکت کنند.

برگزاری مرحله دوم آزمون کارشناسی به پزشکی به تعویق افتاد

طبق دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار بود زمان برگزاری بخش مرحله دوم آزمون کارشناسی به پزشکی روز سه شنبه ۱۵ مهرماه باشد که به دلیل اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی برخی از مراکز از جمله دانشگاه‌ها از تاریخ ۱۲ مهر تا ۱۸ مهر ۹۹ در استان تهران، مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی در روز مقرر برگزار نشد.

جذب بیش از ۲۰۰۰ امریه در دانشگاه‌ها

محمدسعید سیف، مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم اظهار کرد: در حوزه امریه‌های ارتباط دانشگاه با صنعت نیز بیش از ۲۰۰۰ نفر جذب دانشگاه شدند و به توسعه فعالیت‌های تقاضامحور پرداختند. همچنین با وزارت نفت و دفاع طی چند هفته گذشته ۱۳ قرارداد را امضا کردیم تا براساس آن دانشگاه به رفع مشکلات وزارتخانه بپردازد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 18 مهر    99، کد خبر:   881443، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
الان اصفهان داره از کرونا میترکه تا کجا میخواین بین شهر ها فرق بذارین؟ تا کجا میخواین بین مردمتون فرق بذارین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین