پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
منظمی در مورد حضور بانوان وزنه‌بردار در مسابقات برون مرزی تاکید کرد: همین اردو‌ها با فواصل زمانی که از هم دارند ما را برای مسابقات قهرمانی آسیا که در بازه زمانی ۱۲ اسفند تا ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

شعار سال: مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در گفتگویی در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی بانوان اظهار داشت: همین چند روز پیش با حضور رییس فدراسیون آقای مرادی و مدیریت فنی آقای خورشیدی جلسه‌ای برگزار شد تا برنامه اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری بانوان را مشخص کنیم. در ابتدا قرار بود اردوی اولمان دو هفته‌ای باشد که آقای مرادی پیشنهاد دادند اردوی بانوان هم مانند اردوی آقایان سه هفته‌ای برگزار شود که این نگاه متوازن به آقایان و بانوان در فدراسیون باعث دلگرمی و انگیزه بیشترِ ما بانوان می‌شود.

منظمی ادامه داد: با این حال از اواخر آبان ماه اولین اردوی 3 هفته‌ای بانوان شروع می‌شود.

منظمی در مورد حضور بانوان وزنه‌بردار در مسابقات برون مرزی تاکید کرد: همین اردوها با فواصل زمانی که از هم دارند ما را برای مسابقات قهرمانی آسیا که در بازه زمانی 12 اسفند تا 12 فروردین برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند. تا شروع این پیکارها 3 اردو را برپا می‌شود که اردوی آخرمان متصل می‌شود به پیکارهای قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون در مورد میزان علاقه خانم‌های ایرانی به رشته وزنه‌برداری تصریح کرد: اول اینکه هیچ منعی برای ورود بانوان در رشته وزنه‌برداری وجود ندارد. در وهله دوم با توجه به روحیه و فرم بدنی خانم‌ها بعضی از رشته‌های ورزشی مانند وزنه‌برداری، کشتی یا رشته‎‌های رزمی روحیه خاصی از خانم‌ها را می‌طلبد. شاید همه خانم‌ها به این رشته‌ها علاقه‌مند نباشند اما قطعا بانوانی هم هستند که اتفاقا روحیه حضور در این رشته‌ها را دارند و با جدیت و تلاش فراوان در آن رشته ورزشی فعالیت می‌کنند. نمونه‌اش خانم الهام حسینی که در رشته نوپا و 2 ساله وزنه‌برداری بانوان موفق شد در مسابقات برون مرزی هم بدرخشد و به عنوان اولین مدال‌آور این رشته خودش را معرفی کند.

کاندیدای مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی به انتخبات فدراسیون دوومیدانی هم پرداخت و اظهار داشت: حقیقتا به عنوان یک دونده سابق در دوومیدانی هیچ‌گاه نمی‌توانم ارتباطم با این رشته مادر را قطع کنم. با اینکه در حال حاضر در فدراسیون وزنه‌برداری صاحب سمت هستم اما دوست دارم روزی بتوانم در دوومیدانی هم خدمت کنم. اما در روز مجمع متوجه شدم اکثریت حاضر در جلسه خیلی از حضور یک «زن» در مجمع خوشنود نیستند. ضمن اینکه کاملا مشخص بود نفرات حاضر به برنامه‌های کاندیداها توجهی نداشتند و از قبل رایشان را نوشته بودند. در کل اعتقاد دارم از این لحظه به باید نگاه‌مان به جلو باشد و در کنار نفر برگزیده دوستان، آقای هاشم صیامی حرکت و برای موفقیت و پیشرفت این رشته ورزشی مهم تلاش کنیم.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانا، تاریخ انتشار: 22 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: 1656518 ، dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
ورزش بانوان خیلی کار داره و باید بهش بیشتر توجه کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین