پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
محسن بیرانوند گفت: ۱۶ آبان ماه وزنه‌برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی ابتدا تست کرونا می‌دهند و پس از منفی شدن جواب آزمایششان به قرنطینه می‌روند. پس از آن ۱۰ ورزشکار منتخب اردو‌های تیم ملی را زیر نظر سرمربی تیم ملی و سایر اعضای کادر فنی شروع می‌کنند وزنه‌برداران باید اردوی ۴۰ روزه را طی کنند.
شعار سال: محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد چگونگی برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان آقایان اظهار داشت: جمعه هفته آینده ۱۶ آبان ماه وزنه‌برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی ابتدا تست کرونا می‌دهند و پس از منفی شدن جواب آزمایششان به قرنطینه می‌روند. پس از آن ۱۰ ورزشکار منتخب اردو‌های تیم ملی را زیر نظر سرمربی تیم ملی و سایر اعضای کادر فنی شروع می‌کنند.

بیرانوند ادامه داد: پس از شروع اردو دیگر ورود و خروجی نخواهیم داشت و وزنه‌برداران باید اردوی ۴۰ روزه را طی کنند تا کم‌کم شرایط بدنی و آمادگیشان ارتقا یابد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد شروع رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری تاکید کرد: هفته اول آذرماه در خوزستان و اهواز برگزاری لیگ وزنه‌برداری را داریم و ۱۰ تیم برای حضور در این پیکار‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. ضمن اینکه در این پیکار‌ها آزمایش دوپینگ هم گرفته می‌شود و اگر وزنه‌برداری بتواند رکورد‌های خوبی بزند با نظر سرمربی تیم ملی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

بیرانوند در مورد تقویم مسابقاتِ پیش روی وزنه‌برداری توضیح داد: کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا برای اسفندماه در نظر دارد مسابقات قهرمانی آسیا را در ازبکستان برگزار کند و اگر این پیکار‌ها لغو نشد، قطعا با تیمی آماده در این مسابقات شرکت می‌کنیم. این دوره از مسابقات می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی‌مان باشد تا در آینده و مسابقات گزینشی المپیک و همین طور المپیک ۲۰۲۰ حضوری موفقیت‌آمیز داشته باشیم.

بیرانوند در پایان در مورد برگزاری لیگ وزنه‌برداری بانوان گفت: فعلا برنامه‌ای در این بخش نداریم و مسابقات لیگ وزنه‌برداری بانوان برگزار نخواهد شد.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار 5 آبان 99 ، کد خبر:-، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
این کرونا همه ورزش هارو تعطیل کرده حتی اگر تو این دوره زمونه مدال طلای المپیک هم بیاری برای مردم مهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اميدوارم حين اين اردو كسي از هم وطنان عزيزمون درگير بيماري كرونا نشن مخصوصا وزنه بردار هاي عزيزمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
امیدوارم وزنه برداری از این مهجوریتی که الان داره رها بشه و بتونه حالا حالا ها برای ما مدال اوری کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین