پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۱۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
سرمربی تیم وزنه برداری گهر زمین و دارنده مدال طلای المپیک گفت: شرایط تیم ما در کل مناسب و خوب است، ولی مشکلاتی نیز داریم.
شعار سال: بهداد سلیمی، سرمربی تیم وزنه برداری گهر زمین و دارنده مدال طلای المپیک در مورد شرایط تیم گهر زمین برای شرکت در مسابقات لیگ وزنه برداری گفت: شرایط تیم ما برای شرکت در مسابقات لیگ مناسب است، اما نکته‌ای که وجود دارد، تیممان کمی دیر بسته شد و این موضوع باعث شده است نتوانیم تمام نفراتی که مد نظر داشتیم را جذب کنیم و این نفرات به تیم‌های دیگری پیوستند. با این حال، شرایط خوبی داریم و آماده هستیم تا بتوانیم رقابت سالم و خوبی را با دیگر تیم‌های حاضر برگزار کنیم.

باید از ملی پوشانمان در شرایط شیوع ویروس کرونا مراقبت کنیم
او درمورد رکوردگیری از ملی پوشان حاضر در لیگ برتر در اردوی تیم ملی گفت: معمولا این اتفاق رخ می‌دهد و در سال‌های گذشته نیز شاهد این موضوع بوده ایم. ملی پوشانمان در اردوی تیم ملی حضور دارند و مسابقات مهم قهرمانی آسیا را در پیش خواهند داشت که جزء مسابقات امتیازی برای کسب سهمیه المپیک است. نکته‌ی دیگری که وجود دارد کشور ما و کل دنیا این روز‌ها درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و نیاز است بیشتر حواسمان به ملی پوشانمان باشد و از آن‌ها مراقبت کنیم تا در مسابقات آسیایی بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند با کسب سهمیه المپیک برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
رشته وزنه برداری در خطر حذف از المپیک

کیانوش رستمی شرایط تمرینی مناسبی نداشت
سلیمی در مورد عملکرد ملی پوشان تیم گهر زمین گفت: کیا قدمی وزنه‌های خیلی خوبی زد، با توجه به شرایط خوبی که او دارد از او انتظار چنین عملکردی را داشتیم و امیدوارم در مسابقات بعدی بتواند رکوردهایش را افزایش دهد. کیانوش رستمی شرایط تمرینی مناسبی نداشت و خارج از اردو بود. چون شیوع ویروس کرونا باعث شده است تمام باشگاه‌های کشور بسته باشند او نتوانسته خودش را در شرایط ایده آلی نگه دارد. باید منتظر بمانیم ببنیم او در اهواز چه شرایطی خواهد داشت. محمد زارعی نیز از ملی پوشان تیم گهر زمین است که با توجه به آسیب دیدگی جزئی که داشت، ترجیح داده شد در رکورد گیری ملی پوشان شرکت نکند و با ما به اهواز بیاید تا آن جا وزنه بزند.

مسئولان باشگاه بازاربزرگ از شرایط برگزاری لیگ راضی نبودند
او درباره دلیل این که تیم‌هایی که سال‌های گذشته در لیگ وزنه برداری حضور داشته و حتی نتیجه خوبی گرفته اند، امسال حضور ندارند، گفت: من سال گذشته سرمربی تیم بازاربزرگ بودم و موفق شدیم به عنوان قهرمانی نیز برسیم. دلیل این که این تیم دیگر در لیگ وزنه برداری حضور پیدا نکرده، این است که مسئولان تیم از شرایط موجود در لیگ برتر راضی نبودند. موضوع پخش تلویزیونی و حضور تماشاچیان در سالن مسابقات مطرح بوده است. مسئولان تیم بازار بزرگ از این موضوعات رضایت نداشتند و تصمیم گرفتند امسال در مسابقات لیگ شرکت نکنند. به نظر من اگر قرار باشد تیم‌هایی مانند گهر زمین و فولاد خوزستان حضورشان در مسابقات پایدار باشد، باید تدابیری در نظر گرفته شود که مسابقات را به شکل زنده و یا حداقل ضبطی از تلویزیون پخش کنند تا تیم‌ها و ورزشکاران با انگیزه بیشتری در این مسابقات شرکت کنند.
تیم‌های گهرزمین سیرجان، فولاد خوزستان و شرکت ملی حفاری جنوب جزء مدعیان قهرمانی هستند
سلیمی در مورد تیم‌های مدعی این فصل از رقابت‌ها گفت: تیم‌های گهرزمین سیرجان، فولاد خوزستان و شرکت ملی حفاری جنوب تیم‌های خوبی هستند که با برنامه وارد مسابقات شده اند و جزء مدعیان قهرمانی در این مسابقات خواهند بود. به نظرم بین این ۳ تیم هر کدام که کمترین اشتباه را داشته باشند و بهترین عملکرد را از خود نشان دهند، عنوان قهرمانی لیگ امسال را به خود اختصاص خواهند داد.

اگر فدراسیون جهانی فساد‌های مالی و دوپینگ‌هایی که وجود دارد را پیگیری نکند، وزنه برداری از المپیک حذف خواهد شد
ملی پوش سابق وزنه برداری کشورمان در مورد کم شدن اوزان حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: پیش از این که این خبر منتشر شود در مورد این موضوع صحبت کرده بودم و گفته بودم که اتفاقاتی که در فدراسیون جهانی وزنه برداری در حال رخ دادن است، اگر ادامه دار باشد حتی خطر حذف وزنه برداری از المپیک وجود دارد. با توجه به اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، می‌توان فهمید مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک به دنبال این هستند که وزنه برداری را از المپیک حذف کنند. اگر فدراسیون جهانی به همین شکل هیچ کاری انجام ندهد و مسئله دوپینگ ورزشکاران و فساد‌های مالی که وجود دارد را به شکل جدی پیگیری نکند، آینده وزنه برداری چندان روشن نخواهد بود.

جامعه وزنه برداری برای جلوگیری از حذف وزنه برداری از المپیک، باید دست به دست هم بدهند
او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون وزنه برداری ایران نمی‌تواند برای جلوگیری از این اتفاق کاری انجام دهد، گفت: تمام فدراسیون‌های وزنه برداری کشور‌های مختلف زیر نظر فدراسیون جهانی هستند و خودشان به شکل مستقل نمی‌توانند کار خاصی انجام دهند. متاسفانه فسادی که در بین نفرات مهم حاضر در فدراسیون جهانی وجود داشته، باعث رقم خودن این اتفاق‌ها شده است. تمام جامعه وزنه برداری باید دست به دست هم بدهند تا وزنه برداری از المپیک حذف نشود.

علاقه نوجوانان و جوانان به حضور در رشته‌ی وزنه برداری در حال کاهش است
سلیمی ادامه داد: علاقه نوجوانان و جوانان هر سال نسبت به حضور در رشته وزنه برداری در حال کاهش است و تنها امید و انگیزه‌ای که برای حضور در رشته‌ی وزنه برداری وجود دارد کسب مدال المپیک است. اگر قرار باشد وزنه برداری دیگر در المپیک حضور نداشته باشد، شاهد اتفاقات ناگواری در این رشته ورزشی خواهیم بود.

هدف من از تیم‌داری در لیگ وزنه برداری، کمک به توسعه این رشته است
او گفت: از مسئولان باشگاه گهر زمین تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. هدف من از تیم‌داری در لیگ وزنه برداری، کمک به توسعه این رشته است و امیدوارم این تیم‌ها از شرایط موجود در مسابقات رضایت داشته باشند و در سال‌های آینده نیز شاهد حضورشان باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۵۸۷۸۴۱، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
وزنه برداری هم بعد از رضا زاده به نابودی نشست کسی نتونست رکورد ایشون رو بزنه و همچنان هم مشکل دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
برای چی باید این موضوع رو انقد دست کم بگیریم که در این زمینه این همه بهمون ظلم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
کار دشمنان ایران هست چون قهرمان وزنه‌برداری جهان ایرانی ها هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین