پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مقامات چین واکسن کرونای شرکت «سینوواک» را در یکی از شهر‌های این کشور برای تزریق به افرادی که در معرض بیشترین خطر ابتلا به کرونا قرار دارند، حدود ۶۰ دلار می‌فروشند با وجود این که آزمایشات بالینی این واکسن‌ها هنوز به طور کامل انجام نشده و به پایان نرسیده است.

شعار سال: این طرح واکسیناسیون در بخشی از یک برنامه ملی در شهر «جیاشینگ» در شرق چین انجام می‌شود.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در شهر جیاشینگ در بیانیه‌ای در اپلیکیشن «وی چت» اعلام کرد که قیمت هر دوز این نامزد واکسن کرونا که «کروناواک» (CoronaVac) نام دارد ۲۹.۷۵ دلار (۲۰۰ یوان) است و در فرایند این واکسیناسیون که به گروه‌های در معرض خطر از جمله پزشکان ارائه می‌شود، به دو دوز از این واکسن نیاز است.

مقامات چینی تاکنون جزییات قیمت گذاری برای واکسن‌های احتمالی کووید-۱۹ را منتشر نکرده اند. این در حالی است که صد‌ها هزار نفر در چین در آخرین مرحله از آزمایش بالینی واکسن‌های بالقوه این کشور در بخشی از یک برنامه تلقیح اضطراری که در ماه ژوئیه آغاز شد، این واکسن‌های آزمایشی را دریافت کرده اند.

جزییات کمی درباره برنامه استفاده اضطراری از واکسن‌های بالقوه چین که در ماه ژوئیه آن را کلید زده منتشر شده است، اما نشان می‌دهد که چین چقدر فعالانه از واکسن‌های آزمایشی به امید محافظت از کارگران اساسی در برابر بیماری کووید-۱۹ استفاده می‌کند، حتی با وجود این که آزمایشات بالینی این واکسن‌ها هنوز به طور کامل انجام نشده و به پایان نرسیده است.

این برنامه برای گروه‌های خاص از جمله کادر درمان و کسانی که در بازار‌های مواد غذایی و در بخش‌های حمل و نقل و خدماتی کار می‌کنند، در نظر گرفته شده و این دسته از شهروندان را در صف اول هدف قرار داده است.

 
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ خبر: ۲۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۸۰۴۳۰، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
واقعا برای اون ها این مبلغ بی نهایت ارزان هم هست برای ایرانی های بدبخت هست که این حقوق یک ماهشون هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین