پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۴۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیمارستان‌ها سرویس ICU به بیماران می‌دهند، اما پولی از سوی بیمه به آن‌ها پرداخت نمی‌شود.
شعار سال: همایون سامیح نجف آبادی، درباره دلایل افزایش شمار جان‌باختگان و مبتلایان به کرونا گفت: دولت هر کاری که از دستش برآمده تاکنون انجام داده است، خدمات بیمارستانی در حداکثر توان به مردم ارائه می‌شود. کادر پزشکی هم هرچه در توان داشته تا به امروز در راه خدمت رسانی به مردم گذاشته است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بسیاری از بیمارستان‌های دولتی ICU و تخت‌ها را ۳ تا ۴ برابر اضافه کردند، عنوان کرد: امروز بیمارستان‌ها سرویس ICU به بیماران می‌دهند، اما پولی از سوی بیمه به آن‌ها پرداخت نمی‌شود، ولی با این وجود خدمت خودشان را ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: مشکل اساسی ما فرهنگی است؛ مردم هنوز رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفتند و همین باعث می‌شود تعداد بیماران ما بسیار زیاد شود و فوتی‌ها افزایش باید، متاسفانه تا زمانی که این اشخاص خودشان مبتلا نشوند متوجه خطرات بیماری نمی‌شوند.

نجف‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که دولت برای تعطیلات پیش رو چه اقداماتی انجام داده، بیان کرد: از دو روز قبلش باید تمام راه‌ها را ببندند و دو روز بعد از تعطیلات باز کنند، البته به نظر من مجوز راه ندادن به شهر‌ها می‌تواند به مدت یک هفته یا بیشتر تمدید شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱آبان ۱۳۹۹، کد خبر ۹۸۵۱۱۵، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
هممون فکر میکنیم گرفتیم و این بیماری رو رد کردیم در صورتی که این بیماری خیلی وحشتناک تر از اون چیزی هست که فکرش رو میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
چجوری هست بعضیا کرونا می‌گیرند ولی خیلی راحت رد می‌کنند و حتی ترسی هم ندارند بعد از تمام شدنش به روال عادی گذشته برمیگردند برام خیلی عجیبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین