پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۴۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
معاون گردشگری استان گیلان با اعلام خبر ممنوعیت برگزاری تور‌های گروهی در این استان گفت: تاکنون کرونا خسارتی درحدود ۸۴۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات گردشگری استان وارد کرده است.
شعار سال: حمیدرضا آذرپور (معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان) با اشاره به اینکه طی هفته‌های گذشته و محدودیت‌ها و توقیف تور‌ها موفق شدند تا حدودی برگزاری تور‌های گروهی را در استان گیلان کنترل کنند، گفت: طی هفته گذشته از یک سو با شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان روبه رو بودیم واز دیگر سو با تعطیلاتی که با تعطیلات آخر هفته همراه بود، از این رو تور‌های گیلان گردی را ممنوع اعلام کردیم. در این میان با توجه به فعالیت‌هایی که طی هفته‌های گذشته درخصوص متوقف کردن تور‌های گروهی داشتیم، طی هفته گذشته فقط یک گروه غیر مجاز گردشگری با حدود ۳۴ نفر گردشگر داشتیم که توقیف شد.

او ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو نیز، اطلاعیه‌ای منتشر کردیم مبنی بر آنکه برگزاری تور‌های گروهی تا اطلاع ثانوی ممنوع است. در عین حال تمام ورودی‌های استان نیز برای تور‌ها مسدود خواهد بود و اجازه ورود تور‌های گروهی به استان گیلان داده نخواهد شد.
 
فعالیت ۵۰ درصدی هتل‌ها

آذرپور همچنین از فعالیت ۵۰ درصدی هتل‌ها خبر داد و گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمام مراکز اقامتی مجاز استان با ظرفیت ۵۰ درصدی خود فعال هستند در این میان بر اساس آخرین آمار اعلام شده طی هشت ماه گذشته خسارت‌های وارده از کرونا به حوزه گردشگری استان در حدود ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. این خسارت شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های گردشگری و... می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان همچنین از تعطیلی تمام دفاتر خدمات مسافرتی استان خبر داد و گفت: با توجه به عدم امکان برگزاری تور، دفاتر خدمات مسافرتی تعطیل کرده‌اند و تنها دفاتری که فروش بلیت هواپیما و دارای مجوز بند (الف) و (ب) هستند، فعال هستند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۱آبان ۱۳۹۹، کد خبر ۹۸۵۲۳۸، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
باید پیگیری های لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا بیشتر از همیشه اجرایی بشه و به این حد ها نباید قناعت کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
الان نزديك به هشت ماهي ميشه كه ما هيچ پولي از اين كارمون در نيورديم و ذخيره هامون هم تموم شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
خیلی از دفاتر دارن کار میکنن اما دور از انصافه بگیم مثل قبل در امد دارن! اصلا اینطوری نباید برداشت بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین