پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۵۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
دهها بار برای واگذاری سرخ آبی ها زمان تعیین کرده بودند. اما نتیجه ، پوچ . برخی از کارشناسان معتقدند تا این واگذاری برای عده های منفعت نداشته باشد، اراده واگذاری وجود نخواهد داشت. حتی تا زمانی که عده ای منافع خود را در بعد از واگذاری تامین شده نبینند، ممکن است چوب های زیادی در چرخ واگذاری گذاشته شود.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان که برای افتتاح مجموعه استخری سرپوشیده به استان زنجان سفر کرده است، در پاسخ به سوالی درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: از روزی که مجوز واگذاری سرخابی‌ها را از هیئت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی گرفتیم، براساس یک برنامه زمانبندی شده مشخص حرکت می‌کنیم.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در بخش ورزش همگانی نیز تلاش ویژه‌ای داریم تا بتوانیم صد‌ها برنامه مختلف را ایجاد کنیم، بویژه در این زمان که کشور ما و جهان گرفتار ویروس کرونا هست تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با استفاده از رسانه ملی و فضای مجازی شرایطی بوجود بیاوریم تا مردم بتوانند به لحاظ فیزیکی تحرکات بیشتری داشته باشند و ورزش کنند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات در بسیاری از نقاط دنیا متوقف شده، حتی مسابقات انتخابی المپیک نیز که سال گذشته باید برگزار می‌شد هنوز برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام است. ولی فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان متوقف نشده است و از هر فرصت و امکان و ظرفیتی استفاده می‌کنیم تا فعالیت‌های بدنی و ورزشی را توسعه دهیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که تا پایان پاییز سال ۹۹، واگذاری کامل سرخابی‌ها به بخش خصوصی انجام شده و سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بازار فرابورس به مردم، هواداران و فعالان بازار سرمایه عرضه شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دانا، تاریخ انتشار ا آبان 99، کد خبر:   1659879، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
بخش خصوصی و سرخابی ها ... ماجرایی که همیشه در حد یک وعده هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
ما تو بعضی از وزارت خونه ها یه ادبیات های ثابت داریم مثلا تو ورزش میگیم واگذاری تیم های پایتختی
که این الفاظ نسل به نسل میچرخه
تو وزارت علوم هم حذف کنکور و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
خصوصی سازی این دو تیم مثل گنکور میمونه! هیچ کدومش تغییری نمیکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین