پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
وزیر صمت برای جلب همکاری جوان سیستان و بلوچستانی مخترع کلاچ غیربرقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی، دستور ویژه صادر کرد.
شعار سال:علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به دنبال ارائه کسب و کار تولید کلاچ برقی در برنامه «میدون» شبکه سه سیما، به رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دستور داد نسبت به جلب همکاری جوان سیستان و بلوچستانی مخترع کلاچ غیربرقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی اقدام کند.
 
جوان مخترع اهل سیستان و بلوچستان هفته گذشته در برنامه تلویزیونی «میدون» شبکه سه سیما، طرح کسب و کار تولید کلاچ غیربرقی را ارائه کرد که با استقبال هیات داوران رو‌به‌رو شد و در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب داشت.
 
رزم‌حسینی در دستور صادره خطاب به رئیس هیأت عامل ایدرو تاکید کرده است: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان جوان در راستای ارتقای کیفیت خدمات و محصولات در بخش‌های مختلف صنعت به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار:10   آبان  1399  ، کدخبر: ،www.yjc.ir،7543179
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
جواناني كه تو اوج اون محروميت دارن دست به اختراع و نواوري ميزنن رو بايد رو تخم چشمامون بذاريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین