پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۳۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
خیلی برای یک وزارتخانه عریض و طویل زشت و شنیع است که اقدام به ارایه آدرس یک پایگاه اطلاعاتی نموده و کاربر بعد از استعلام متوجه خالی بودن پایگاه و سرکاری بودن بانک اطلاعاتی مورد بحث باشد. آقای روحانی، لطفا مجریان بانک اطلاعاتی استعلام مدرک تحصیلی را توبیخ کنید.
شعار سال:چند روزی است که با آب و تاب  ، آدرس https://estelam.msrt.ir/ را بعنوان سامانه اطلاعاتی و بانک جامع استعلام مدرک تحصیلی معرفی کرده اند. در خبرها ادعا شده که ، سامانه استعلام اصالت مدارک دانشگاهی با همکاری وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، سازمان ثبت احوال، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان تنظیم مقررات و با راهبری شورای اجرایی فناوری اطلاعات به آدرس estelam.msrt.ir و با در اختیار داشتن شماره ملی و شناسنامه افراد قابل مشاهده است.

بعد از ورود به بانک اطلاعاتی و تکمیل اطلاعات شخصی مورد درخواست، کد رهگیری به شماره همراه اعلام شده توسط متقاضی ارسال می شود.
 

با وارد کردن شماره رهگیری، شاهد صفحه ای خواهید بود که مجددا مشخصات اعلامی توسط شما در آن درج شده و خبری از مدرک تحصیلی نیست .
 
واقعا چند نفر در کشور در عرض این چند روز برای اخذ استعلام وقت گذاشته اند. در بالای سایت عدد 40882 نفر قید شده است. اگر هر یک از این افراد 15 دقیقه وقت گذاشته باشند، با حدود 1000 ساعت اتلاف وقت مردم (53 نفر- ماه/ یا حدود پنج سال و نیم وقت کاری یک فرد)، مواجه هستیم.

انتظار مخاطب از سامانه مورد اشاره بصورتی است که ورای اخذ مدرک نهایی یا عدم اخذ آن توسط دانش آموز یا دانشجو، وضعیت نهایی وی باید قابل استعلام باشد که چنین چیزی مشاهده نمی شود. همچنین ممکن است اطلاعات در این سامانه بارگذاری نشده باشد که این هم اشتباه بوده و اطلاع رسانی ناقص صورت گرفته است.

از آقای محمدجواد آذری جهرمی باید پرسید، چرا ؟

از آقای رضا باقری اصل -دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، باید پرسید چرا ؟

از حضرات وزارت عتف ، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان ، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان ثبت احوال، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان تنظیم مقررات ، شورای اجرایی فناوری اطلاعات و ...، باید پرسید، چرا؟
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
1
0
از ابتدا هم معلوم بود که چه بلایی قراره سر اموزش کشور بیاد مخصوصا با تاسیس دانشگاه های ازاد که گوی سبقت بی کیفیتی در اموزش رو از سایرین ربودیم
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
شما چرا به مسئولا گیر میدین؟ چرا به وزیر جهرمی گیر میدین؟ چرا به آقای باقری اصل پیله کردین؟
اینا کار یه مشت جوون برنامه نویس سودجوئه جای تاسف داره که شما مسئولا رو مقصر بدونین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
واقعا جای تاسف داره وقتی ادم میبینه این ها نمیخوان و عزمی ندارن برای از بین بردن مدارک جعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
1
0
من به اینسامانهبار هارفتم اما اطلاعات هویتی من رو اصلا نمیاره کاملا این سامانه سرکاری هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین