پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه افزایش چند برابری تعرفه خدمات درمانی قابل تحمل نیست، گفت: از وزارت بهداشت‌ انتظار می رود از ایجاد هزینه‌های چند هزار میلیارد تومانی مازاد بر بودجه مصوب مجلس خودداری کند.

شعار سال: محمدمهدی زاهدی امشب در جمع نمازگزاران حسینیه موسی ابن جعفر(ع) کرمان اظهارداشت: یکی از مصادیق موضوع درآمدهای نجومی، افزایش چند برابری تعرفه خدمات درمانی بوده که سالانه چند هزار میلیارد تومان هزینه به کشور تحمیل کرده و ادامه این روند برای کشور و بیت‌المال قابل تحمل نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از دولت و به‌ویژه وزارت بهداشت و درمان انتظار می‌رود تعرفه‌ها رامعقول و متناسب درآمد مردم و متناسب بودجه‌های مصوب مجلس در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: از ایجاد هزینه‌های چند هزار میلیارد تومانی مازاد برآنها خودداری کرده به طوری که دولت بتواند پول‌های کلان را در بخش سرمایه‌گذاری و در جهت اشتغال‌زایی و بهبود معیشت مردم استفاده کند که نمونه بارز آن بدهی 8 میلیارد تومانی است که همین الان به بیمارستان‌ها، بیمه‌ها و داروخانه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه دولت باید از سیاسی‌بازی دوری کند در رابطه با اشتغال جوانان شهرستان‌های کرمان وراور اظهار‌داشت: به زودی با احداث کارخانه پتروشیمی و فولاد بوتیا در کرمان و کارخانه نورد فولاد در راور موج عظیمی از اشتغال و بکار‌گیری جوانان ایجاد می‌شود که در کرمان کم نظیر بوده‌است.

زاهدی همچنین در رابطه با فعال‌سازی معادن کرمان و راور خاطر‌نشان کرد: معادن باب نیزو و هجدک در حال فعال‌سازی می‌باشند که با پیگیری‌های انجام شده، هولدینگ بزرگ میدکو می‌تواند معادن کرمان وراور را فعال‌سازی کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 مهر95 ، کد مطلب: 1200048: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین