پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
در دنیای جدید، بسیاری از امور را می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های حقوقی دنباله گیری نموده و به سامان رساند. بعنوان نمونه، ممنوعیت توهین به پیامبر اسلام و ادیان دیگر، در کشور اتریش، یک سبقه تاریخی چندین ده ساله دارد و از یک پیگیری حقوقی در چند سال پیش، نشات گرفته است. چه زیبا می‌بود که چنین پرونده‌های حقوقی توسط فعالان مردمی ساکن در کشور‌های مختلف اروپایی (خصوصا فرانسه)، طرح شکایت می‌شد و زمینه‌های مختلف برخورد‌های جسارت آمیز، یک بار برای همیشه برچیده می‌گردید.
شعار سال:در دنیای جدید ، بسیاری از امور را می توان با استفاده از ظرفیت های حقوقی دنباله گیری نموده و به سامان رساند. بعنوان نمونه، ممنوعیت توهین به پیامبر اسلام و ادیان دیگر، در کشور اتریش ، یک سبقه تاریخی چندین ده ساله دارد و از یک پیگیری حقوقی در چند سال پیش ، نشات گرفته است. چه زیبا می بود که چنین پرونده های حقوقی توسط فعالان مردمی ساکن در کشورهای مختلف اروپایی ( خصوصا فرانسه)، طرح شکایت می شد و زمینه های مختلف برخوردهای جسارت آمیز، یک بار برای همیشه برچیده می گردید.


پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
اصلا هرگونه توهین مخصوصا به مذاهب و دین ها باید از زمره ازادی بیان در این کشور ها حذف بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
اين ها خودشون هم ميدونن كه تويهن در زمره ازادي بيان نيست اين ها با اسلام مخالفن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین