پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
هیات وزیران با پیشنهاد معاونت امور مجلس رئیس جمهور مبنی بر سلب یک فوریت از لوایح دو فوریتی «مقابله با فساد و ارتقای سلامت نظام اداری – مالی» و «نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارایه خدمات عمومی» موافقت کرد. این در حالی است که این دو لایحه، بدلیل اهمیت‌های تحول آفرینی و اصلاحی خود، می‌بایست بجای ضرورت دو فوریتی، از ضرورتی سه فوریتی برخوردار می‌شدند. منتظر توضیحات دولت در خصوص این تصمیم گیری نادرست و کج سلیقه گی صورت گرفته هستیم.
شعار سال:هیات وزیران با پیشنهاد معاونت امور مجلس رئیس جمهور مبنی بر سلب یک فوریت از لوایح دو فوریتی «مقابله با فساد و ارتقای سلامت نظام اداری – مالی» و «نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارایه خدمات عمومی» موافقت کرد.

دولت این تصمیم را با توجه به تعدد مواد و مطول بودن لوایح مذکور و به منظور ایجاد فرصت لازم جهت بررسی آنها در مجلس شورای اسلامی، اتخاذ کرد.

اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

اعضای هیات دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح های مورد نظر تعیین کردند.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال خبرگزاری برنا
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
همیشه و یا بهتر بگم اکثرا در مجلس وقتی قراره لایحه ای تصویب بشه اون هم در مبارزه با فساد اداری و مالی به یه دلیلی به مشکل میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
دولتی ها مخصوصا بعد از روی کار اومدن قالیباف در مجلس دارن یه سری کارشکنی هایی انجام میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین